خریداران نسخه فیزیکی بازی آواتار داغ بودند


نسخه فیزیکی آواتار قبل از انتشار رسمی در اختیار برخی از بازیکنان قرار گرفت، اما خریداران نمی توانند زودتر آن را تجربه کنند.

نسخه فیزیکی Avatar: Frontiers of Pandora قبل از انتشار رسمی در دسترس برخی از بازیکنان قرار گرفت، اما خریداران تا روز انتشار نمی‌توانند این بازی اکشن ماجراجویی جهان باز را تجربه کنند.

ظاهرا بازی آواتار برای فعال سازی اولیه نیاز به اینترنت دارد

یکی از کاربران فروم Reddit گزارش داد که حتی پس از تغییر دستی تاریخ و زمان کنسول خود، قادر به تجربه آفلاین Avatar: Frontiers of Pandora نبوده و هر بار با تاریخ انتشار و لوگوی بازی روبرو شده است. ظاهراً آواتار بازی برای فعال سازی اولیه نیاز به اینترنت دارد که ممکن است به دلیل نصب به روز رسانی روز اول یا اطمینان از تجربه بازی به موقع توسط یوبی سافت باشد.

حتی روی جعبه آواتار هم پیغام “برای نصب بازی باید به اینترنت متصل باشید” نوشته شده است. پیش از این چنین پیامی در نسخه های اولیه باکسی که با آن تبلیغات پیش خرید بازی انجام می شد، قابل مشاهده نبود. این مشکل در آینده مشکل جدیدی ایجاد خواهد کرد: بازیکنان دیگر نمی توانند از بازی لذت ببرند که ارتباط با سرورها قطع شود.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در 16 دسامبر (7 دسامبر) برای سری Xbox | Xbox Series S، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی‌های بعدی سری Zelda جهان باز خواهند بود