برای کسب عنوان در اولین تریلر Gran Turismo رقابت کنید

اولین پوستر رسمی Gran Turismo

مقاله مرتبط:

نیل بلومکمپمدیر منطقه 9 مسئول اجرای Gran Turismo است. فیلم Gran Turismo بر اساس یک داستان واقعی در حال ساخت است که داستان یک گیمر نوجوان را دنبال می کند که از تجربه بازی Gran Turismo در پلی استیشن لذت می برد و آرزو داشت که یک خلبان حرفه ای شود. این شخص اکنون واقعاً به یک راننده مسابقه حرفه ای تبدیل شده است.

فیلم Gran Turismo قرار است در تاریخ 11 آگوست اکران شود.

دانلود از آپارات

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر Gran Turismo منتشر شد. در اولین تریلر Gran Turismo شاهد تلاش یک نوجوان برای تبدیل شدن به بازیکن گرن توریسمو و طرفدار یک خلبان حرفه ای هستیم که توسط شخصیت دیوید هاربر در فیلم برای رسیدن به این هدف آموزش می بیند. در طول تریلر نیز شاهد ترکیب تصاویری از فیلم با نمایش های بازی آن هستیم و در زیر می توانید اولین تریلر فیلم Gran Turismo را تماشا کنید:

همراه با تریلر، سونی اولین پوستر رسمی Gran Turismo را نیز منتشر کرده است که دارای ویژگی های آن است اورلاندو بلوم و دیوید هاربر با هم آرچی مدکوی و همچنین می توانید این پوستر را در زیر مشاهده کنید:

اولین تریلر رسمی از سونی پیکچرز فیلم Gran Turismo را منتشر کرد که در آن تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم می بینیم.

دیوید هاربر، آرچی مدکوی، اورلاندو بلوم، دارن بارنت، جرالدین استل هالیول، جاشا استرادوسکی، دانیل پویگ، جیمن هانسو و توماس کرچمن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم گرن توریسمو ایفای نقش کرده‌اند. Gran Turismo بر اساس یک سری مسابقات محبوب پلی استیشن ساخته شده است. همچنین جیسون هالنویسنده فیلم تیرانداز آمریکایی و زک بایلیننویسنده فیلم، کینگ ریچارد، مأموریت یافت تا فیلمنامه فیلم Gran Turismo را بنویسد.

بخوانید  بازی Call Of Duty Warzone 2 و MW2 به زودی یک بسکتبالیست بسیار مشهور را اضافه خواهند کرد.
تحریریه مجله بازی یک گیمر