نیکلاس کیج آنچه را که معتقد است وقتی می میریم اتفاق می افتد را توصیف می کند

“هیچ کس واقعا نمی داند. من نمی دانم. آنها می گویند برق ابدی است، ابدی است، جرقه ادامه دارد. من می خواهم فکر کنم که هر جرقه ای بدن ما را به حرکت در می آورد، وقتی بدن عبور کرد، جرقه ادامه می یابد. یا نه این که الکتریسیته هوشیاری دارد، واقعاً چه کسی می تواند بگوید؟» کیج گفت (از طریق Variety).

می‌دانم که واقعاً به نظر می‌رسد و نمی‌دانم واقعی است یا نه، اما گاهی فکر می‌کنم می‌توانم به درون رحم برگردم و احساس کنم چهره‌هایی را در تاریکی می‌بینم. می‌دانم که صداهای قدرتمندی دارد. انتزاعی است، اما به نظر می رسد که شاید این اتفاق افتاده است.

ظاهر شدن در نمایش دیرهنگام با استفان کولبرتکیج با توصیف اتفاقاتی که هنگام مرگ ما اتفاق می افتد، همانطور که او می بیند، شروع کرد. این بازیگر برنده اسکار دیدگاه خوش بینانه ای نسبت به مرگ دارد و می گوید که فکر می کند “جرقه” همه می تواند به هر شکلی ادامه یابد.

همچنین در این مصاحبه، کیج گفت که اولین خاطره او در واقع در رحم بود.

با تأمل بیشتر در این مورد، کیج گفت که او اکنون معتقد است که “ارتعاشات صوتی” ممکن است در درون من طنین انداز شده باشد، و ذهن قبل از تولد او را به این باور رساند که او چهره ها را می بیند. “چطور هستید مسیر بازگشت، بنابراین من نمی دانم، اما به ذهنم می رسد.”

بازیگر نیکلاس کیج افکار خود را در مورد آنچه که فکر می‌کند هنگام مرگ ما اتفاق می‌افتد به اشتراک گذاشت و همچنین درباره اولین خاطره‌اش در دوران بارداری صحبت کرد.

بخوانید  بسته الحاقی Elder Scrolls Online Gold Road معرفی شد

آخرین نقش کیج دراکولا در کمدی اکشن رنفیلد است که اکنون در سینماها به نمایش درآمده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر