این آخر هفته چه بازی کنیم: شکار زامبی!

در کل Back 4 Blood یک تجربه سرگرم کننده از یک بازی تعاونی است و از نظر جزییات صوتی و تصویری رضایت مخاطب را جلب می کند. بنابراین اگر به بازی های زامبی علاقه دارید، پیشنهاد می کنم بروید و آن را تجربه کنید.

در نهایت نظرات خود را در مورد بازی های این هفته با یک گیمر و کاربران آن در میان بگذارید.

برای اولین بازی این هفته، به سمت Back 4 Blood استودیوی Turtle Rock است. Redfall امروز منتشر شد و قرار بود یک تجربه همکاری سرگرم کننده باشد. اما نمرات بازی حکایت از تجربه درجه یک ندارد و چه چیزی بهتر از یک بازی Co-Op دیگر که پس از دو سال انتشار از نظر بهینه سازی به سطح خوبی رسیده است و البته روی Gamepass و حتی رایگان است. خدمات پلی استیشن پلاس آیا آن نیز موجود است؟

شخصیت اصلی در میان زامبی های بازی جاده مرگ به کانادا

مبارزه چهار شخصیت Back 4 Blood با Bruiser

جاده مرگ به کانادا اثری است که اساس آن ارزش تکرار دارد. بله، بازی یک داستان کلی دارد و ما را با شخصیت هایی که می خواهند از آمریکای زامبی زده به کانادا سفر کنند، مرتبط می کند. به این ترتیب شخصیت ها در یک ماشین سوار می شوند و اتفاقات مختلفی در راه در انتظار آنها است و دقیقاً اینجاست که تصادفی بودن همه چیز به ارزش تکرار بازی اضافه می کند.هر بار که به جاده مرگ به کانادا می روید، از اتفاقاتی که در راه رسیدن به شخصیت ها و حتی درگیری هایی که با زامبی ها دارید، تصادفی هستند و به همین دلیل است که هیچ نوبتی از بازی مانند قبلی نیست.

بخوانید  دیزنی پلاس برخی از محتوای جریان خود را حذف خواهد کرد

در این قسمت از مقالات آخر هفته چه بازی کنیم، دو بازی با موضوع زامبی داریم. با یک گیمر همراه باشید.

Back 4 Blood همچنین دارای ویژگی هایی است که به تجربه کلی بازی عمق بیشتری می بخشد. به عنوان مثال، ما با یک سیستم مبتنی بر کارت طرف هستیم و شما می‌توانید از میان کارت‌های مختلف، از ویژگی‌های آن‌ها استفاده کنید، از جمله مواردی مانند افزایش سطح سلامتی خود یا جایگزین کردن ضربات با چاقو و مواردی از این قبیل در مراحل. البته برخی از نقشه ها در کنار این ویژگی ها، نقاط ضعفی را نیز برای ارمغان به ارمغان می آورند و چالش خوبی برای انتخاب به آن ها می دهند. مورد بعدی توانایی ارتقاء سلاح ها است و با انواع دوربین ها یا موارد دیگر، می توانید سلاح خود را همانطور که دوست دارید سفارشی کنید.

شخصیت هایی که در طول مسیر با آنها روبرو می شوید و حتی می توانید آنها را در سفر به کانادا با خود ببرید، هر کدام از آنها ویژگی های رفتاری متفاوتی دارند و به همین دلیل در تعامل با آنها اتفاقات داستانی متفاوتی رخ می دهد که حتی گاهی اوقات باعث می شود بازیکن آنها را مجبور به گرفتن تصمیمات دشوار هستند. البته قرار نیست Death Road to Canada یک تجربه احساسی باشد و با قضاوت از روی خود بازی، ما با کاری طرف هستیم که هیچ چیز را جدی نمی‌گیرد و از قضا، همین موضوع باعث شده تا او یک تجربه جالب داشته باشد. احساس. صحنه های نبرد با زامبی ها نیز طراحی جالبی دارند و در بازی شاهد رویدادهایی به نام Siege هستیم که در آن تعداد زیادی زامبی به طور همزمان به شما حمله می کنند و باید برای مدتی با سلاح های مختلف با آنها مبارزه کنید. زامبی ها نیز همان تعریف کلاسیک این موجودات را دارند و با سرعت بسیار کم به سمت شما می آیند. با این حال، وقتی با بسیاری از آنها طرف هستیم، کار چندان آسانی نیست.

بخوانید  انتشار تریلر رسمی سریال 1899، اثر جدید سازندگان Dark و نتفلیکس

در بازی Back 4 Blood با دشمنان مبارزه کنید

بازگشت 4 بازی خون

قسمت داستانی Back 4 Blood دارای چهار عمل است که در هر کدام باید ماموریت های مختلفی را انجام دهید. به این ترتیب زامبی هایی که بازی آنها را به عنوان Ridden معرفی می کند، حضور پررنگی دارند و با تمام وجود سعی می کنند جلوی شما را بگیرند. انواع سلاح ها از مسلسل گرفته تا شاتگان و کلت و غیره در بازی موجود است و یکی از لذت بخش ترین ویژگی های بازی، تفنگ بسیار خوب آن است. تیراندازی با سلاح ها و تماشای نابودی زامبی ها واقعا هیجان انگیز است و به خصوص کشتن زامبی ها و باس های بزرگتر که نیاز به استراتژی و هدف مناسب دارد، سرگرم کننده طراحی شده است. البته انجام بازی به تنهایی کمی از لذت آن می کاهد، اما اگر بتوانید با دوستان خود به Back 4 Blood بروید، تجربه بسیار خوبی خواهید داشت.

برای دومین بازی هفته، ما یک تجربه فشرده تر، البته سرگرم کننده، زامبی محور به نام جاده مرگ به کانادا داریم. این بازی توسط Rocketcat Games ساخته و در سال 2016 منتشر شده است.سازندگان برای ساخت این بازی از سریال هایی مانند The Walking Dead و ساخته های John Romero الهام گرفته اند.

بازی اندروید جاده مرگ به کانادا

بازی جاده مرگ به کانادا

اکنون مقالات Weekend What to Play به جای چهارشنبه، سه شنبه ها منتشر می شود و مقاله فیلم آخر هفته نیز چهارشنبه ها در دسترس خواهد بود. در این قسمت از مقاله به مناسبت انتشار بازی Dead Island 2 به سراغ زامبی ها رفته ایم و دو بازی با محوریت این موجودات خواهیم داشت. معرفی بازی ها را دنبال کنید:

بخوانید  خوش بینی سونی از مجموع فروش PS5 به بیش از 108 میلیون دستگاه

Death Road to Canada دارای گرافیک پیکسلی و سرگرم کننده است و از آن دست آثاری است که حتی اگر وقت کمی داشته باشید می توانید هر چند وقت یک بار آن را بازی کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

Back 4 Blood از همان ابتدا به عنوان دنباله ای معنوی برای سری محبوب Left 4 Dead معرفی شد. البته این تعجب آور نیست. زیرا اعضای هفت تیم بازی در واقع همان افرادی هستند که یک بازی دمو ساختند و این دمو بعدها به اولین نسخه Left 4 Dead تبدیل شد. بازی Back 4 Blood اولین بار در سال 2019 در مراسم اهدای جوایز Game معرفی شد و با تاخیری کوتاه در سال 2021 عرضه شد و از همان ابتدا سازندگان هدف خود را ساختن بازی با احساس تنش شدید اعلام کردند. ; جایی که بازماندگان بدون ترس از دشمنان می جنگند و می توانند با همکاری با یکدیگر موفق شوند. ایده ای که تا حد زیادی در عمل اجرا شده است و به خصوص اگر بتوانید Back 4 Blood را با دوستان تجربه کنید، بسیار از آن قدردانی خواهید کرد.