بازی Call Of Duty Warzone 2 و MW2 به زودی یک بسکتبالیست بسیار مشهور را اضافه خواهند کرد.

ویدیوی تیزر شامل Easy Money Sniper Grip است که می باشد دسته دورانت در اینستاگرام. علاوه بر این، صفحه فیس بوک Call of Duty یک ویدیوی نگهدارنده با نام فایل KD_Teaser آپلود کردبنابراین ما تقریباً مطمئن هستیم که این ستاره خورشیدهای فونیکس است.

دورانت یا هر شخص دیگری، اولین ورزشکار حرفه ای معروفی نخواهد بود که به عنوان اپراتور در Call of Duty ظاهر می شود. برای جشن گرفتن جام جهانی سال گذشته، اکتیویژن مسی، پل پوگبا و نیمار را به عنوان شخصیت های قابل بازی برای مدت محدودی به این مجموعه اضافه کرد.

دورانت یک بازیکن مشتاق بازی های ویدیویی و به ویژه از طرفداران Call of Duty است. او در سال 2022 به دیوید لترمن گفت که او می‌خواهد روزی تیم ورزشی COD خود را ایجاد کند.

سهامداران اکتیویژن بلیزارد اخیراً زمانی که بریتانیا اعلام کرد اجازه خرید شرکت مایکروسافت را نمی دهد، خبر بدی دریافت کردند. مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد در حال بررسی جذابیت هستند. برای اطلاعات بیشتر، تفکیک GameSpot را در مورد اتفاقات بعدی بررسی کنید.

اکتیویژن یک بسکتبالیست را که به عنوان یک اپراتور قابل بازی جدید به سری Call of Duty می آید، طعنه زده است و طرفداران فکر می کنند که می دانند او کیست: کوین دورانت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



ما به زودی متوجه خواهیم شد، زیرا Activision گفته است که این اپراتور جدید در ماه می به Modern Warfare II، Warzone 2 و COD Mobile خواهد آمد.

بخوانید  WoW: Dragonflight Patch 10.0.7 صندوقچه های گنج تصادفی و حلقه جدید قدرتمند را معرفی می کند

اعلام درآمد اخیر اکتیویژن بلیزارد نشان داد که فروش بازی Call of Duty در سه ماهه گذشته به رشد خود ادامه داده است. اکتیویژن همچنین تایید کرده است که امسال یک بازی جدید «پریمیوم» Call of Duty را منتشر خواهد کرد، اما عنوان هنوز اعلام نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر