نسخه سوییچ بازی Marvel’s Midnight Suns لغو شد و در 11 می برای Xbox One و PS4 عرضه شد.



Marvel’s Midnight Suns، بازی نقش آفرینی تاکتیکی 2022، سرانجام در تاریخ 11 می بر روی Xbox One و PS4 منتشر می شود، اما توسعه دهنده Firaxis نیز خبر بدی مبنی بر عدم عرضه نسخه Nintendo Switch این بازی را به اشتراک گذاشته است.

در یک پست وبلاگ Firaxis با به اشتراک گذاشتن تاریخ انتشار آخرین بسته DLC، Blood Storm – که شامل Storm of the X-Men – و نسخه‌های Xbox One و PS4 است، به طور خلاصه اشاره کرد که نسخه Nintendo Switch بازی Marvel’s Midnight Suns “دیگر برنامه ریزی نشده است.” در مورد انتشار احتمالی سوییچ که قرار بود مدتی پس از نسخه های Xbox One و PS4 منتشر شود، فاش شده بود.

در حال پخش: Marvel’s Midnight Suns “Blood Storm” – تریلر DLC Storm

در مورد نسخه‌های Xbox One و PS4 بازی Midnight Suns، سه بسته DLC قبلی شامل Deadpool، Venom و Morbius و همچنین DLC جدید Storm در هنگام عرضه از طریق نسخه Legendary بازی یا فصل Midnight Suns برای خرید در دسترس خواهند بود. پاس، به بازیکنان اجازه می دهد تا از شخصیت های DLC در اولین بازی خود استفاده کنند. تکمیل ماموریت های داستانی برای هر چهار شخصیت DLC، قفل مبارزه نهایی رئیس علیه یک هیولای افسانه ای را باز می کند.

در بررسی Midnight Suns مارول از GameSpot، داور جردن رامی به آن امتیاز 8/10 داد و نوشت: «مبارزه تجربه تاکتیکی ارزشمندی را ارائه می‌کند، با یک سیستم کارت ساخت عرشه که تضمین می‌کند شانس با شانس مخالفت می‌کند و او را ناامید نمی‌کند. بعلاوه، انواع ماموریت ها و بازیگران مختلف شخصیت های قابل بازی، نبرد را برای ده ها ساعت تازه نگه می دارد. اما من بیشتر از عناصر نقش آفرینی لذت بردم و به شکارچی این فرصت را دادم تا با اعضای Midnight Suns و Avengers ارتباط برقرار کند و دوستی هایی را ایجاد کند که منجر به توانایی های قدرتمندی شد که می توانستم به طرف جنگ بازگردانم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Rise of the Ronin دارای بخش خلق شخصیت است
تحریریه مجله بازی یک گیمر