با وجود اعتصاب نویسندگان هالیوود، تولید فصل دوم House Of The Dragon ادامه خواهد داشت

به گفته یک منبع ناشناس، تولید تحت تأثیر اعتصاب نویسندگان قرار نخواهد گرفت زیرا فیلمنامه فصل دوم سریال از قبل تکمیل شده بود و نیازی به هر گونه کار نوشتاری اضافی را از بین می برد. در نتیجه، تولید از تاثیر اعتصاب بر فیلمبرداری پروژه های ایالات متحده در بریتانیا مستثنی خواهد بود و طبق برنامه ادامه خواهد یافت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اعتصاب فیلمنامه نویسان هالیوود این نگرانی را ایجاد کرده است که چندین پروژه فیلمبرداری شده در بریتانیا ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند. با این حال، با توجه به تنوعنمایش موفق House of the Dragon بخشی از آن نخواهد بود.

کوندال گفت: «خانه اژدها بازگشته است. “ما از اینکه دوباره با اعضای خانواده اصلی خود و همچنین استعدادهای جدید در هر دو طرف دوربین فیلمبرداری می کنیم، هیجان زده هستیم. همه شخصیت های مورد علاقه شما به زودی در میزهای شورا توطئه می کنند، با ارتش خود رژه می روند و اژدهایان خود را به نبرد هدایت می کنند. ما نمی توانیم صبر کنیم تا آنچه را که در انبار داریم به اشتراک بگذاریم.”

این سریال که بر اساس کتاب “آتش و خون” نویسنده جورج آر آر مارتین ساخته شده است، فصل دوم خود را در برادران وارنر فیلمبرداری می کند. از 11 آوریل استودیو را ترک می کند. رایان کوندال، مجری برنامه، شروع فیلمبرداری را در همان روز با بیانیه ای اعلام کرد.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش سریال 1899، اثر جدید سازندگان Dark و نتفلیکس

WGA خواستار شروع اعتصاب در 3 مه شد، پس از آن که اتحاد تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون به مذاکرات قرارداد با WGA در 1 می، ساعاتی قبل از پایان قرارداد پایان داد. بر اساس قوانین اعتصاب، اعضای WGA که در سطح بین المللی کار می کنند باید کار نوشتن فعال در هر پروژه ای را که در حوزه قضایی اتحادیه باشد متوقف کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر