زوئی دویچ به جدیدترین فیلم کلینت ایستوود پیوست

زوئی دویچ در فیلم هایی مانند آکادمی خون آشام، پدربزرگ کثیف، چرا او؟، قبل از سقوط، هنرمند فاجعه، گل، تنظیم آن، بوفالو، سرزمین زامبی: دو ضربه، لباس بازی کرد، او فیلم خوب نیست، فیلم را داشت. چیزی از تیفانی و سریال سیاستمدار و از سال 2022 او را در فیلم دیگری ندیده ایم.

چهره کلینت ایستوود در دوران پیری

کلینت ایستوود کارگردان و بازیگر 92 ساله و فیلمبردار برجسته با همکاری برادران وارنر. بار دیگر، فیلمبرداری آخرین فیلم خود و اکنون در آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این فیلم اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که زوئی دویچ بازیگر 28 ساله آمریکایی پس از قراردادی با برادران وارنر به جمع بازیگران فیلم منصفه شماره 2 اضافه شده است. پیش از این حضور نیکلاس هولت و تونی کولت در این فیلم تایید شده بود.

فیلم جدید ایستوود که در حال حاضر با نام تولیدی هیئت منصفه شماره 2 است، بر روی یک هیئت منصفه در یک محاکمه قتل تمرکز می‌کند که متوجه می‌شود ممکن است قاتل او باشد و بنابراین برای تسلیم شدن یا دستکاری در تلاش است. حکم هیئت منصفه برائت است. هیئت منصفه شماره 2 قرار است چهلمین فیلم به کارگردانی ایستوود باشد که کارگردانی و نگارش فیلمنامه آخرین فیلمش را نیز بر عهده داشته است. ایستوود تاکنون 4 بار برنده جایزه اسکار شده و حرفه بازیگری درخشانی دارد.

جاناتان آبرامز همچنین به ایستوود در نوشتن فیلمنامه هیئت منصفه شماره 2 کمک کرد. ایستوود از سال 2008 به طور انحصاری با برادران وارنر و گرن تورینو کار کرده است و 10 فیلم از جمله Invictus، Sully، American Sniper و Richard Jewell را برای Warner کارگردانی کرده است. Cry Macho آخرین فیلم ایستوود بود که در سال 2021 در سینماها و از HBO Max اکران شد.

بخوانید  نینتندو دایرکت فوریه 2024: نحوه تماشا، زمان شروع و انتظار چه چیزی

Zoe Deutch، ستاره Zombieland: Double Tap، جدیدترین بازیگر عضو هیئت منصفه شماره 2 کلینت ایستوود است.