این کنترلر غیر رسمی Kingdom Tears عالی به نظر می رسد

می توانید وارد شوید کنترلر جدید زلدا IINE به تنهایی با قیمت 37 دلار (به اضافه 10 دلار حمل و نقل) یا آن را با یک کیف محافظ به قیمت 43 دلار جفت کنید (به اضافه 10 دلار حمل و نقل).

علاوه بر ظاهر الهام گرفته از Zonai، گیم پد از چیدمان دکمه کنترلر Switch pro آشنا استفاده می کند و دارای ویژگی های اصلی مانند پشتیبانی از NFC و Amiibo، رامبل و کنترل های ژیروسکوپ است. همچنین ویژگی های اضافی مانند حالت انفجاری، بیدار شدن با یک دکمه و حلقه های نور LED در اطراف هر کنترل وجود دارد که می توانید با استفاده از دکمه های اضافی موجود در کنترلر، آنها را سفارشی کنید. INE می گوید که این کنترلر 8 تا 10 ساعت عمر باتری دارد و می تواند در حدود سه ساعت به طور کامل شارژ شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر به دنبال کنترلرهای سوئیچ با تم Zelda بیشتری هستید، حتما این گیم پد 45 دلاری Ocarina با موضوع Time از PowerA را بررسی کنید. همچنین می‌توانید با خرید کنسول OLED Tears of the Kingdom Switch که اکنون در دسترس است، کنترل‌کننده‌های Joy-Con با تم Zelda طلایی را دریافت کنید. و اگر هنوز نیاز به پیش‌سفارش نسخه‌ای از بازی دارید، راهنمای پیش‌سفارش Tears of the Kingdom را برای جزئیات بیشتر در مورد پاداش‌های خاص خرده‌فروش بررسی کنید.

بخوانید  نمایشگاه Humble Games 2023 اطلاعات جدیدی درباره خدایان سرگردان، Cloud Breeze و موارد دیگر به ارمغان می آورد

تولید کننده کنترلر IINE به تازگی یک را ثبت کرده است کنترلر Switch Pro با تم جدید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomو اگرچه یک اکسسوری رسمی زلدا نیست، اما مطمئناً یکی از آن‌ها به نظر می‌رسد و دارای طراحی طلایی و سبز بر اساس قدرت‌های جدید Zonai لینک در Tears of the Kingdom است. این کنترلر جدید می تواند جایگزین مناسبی برای کسانی باشد که پیش سفارش رسمی کنترلر Tears of the Kingdom Pro را از دست داده اند.

شرحی ارائه نشده است
تحریریه مجله بازی یک گیمر