نینتندو دایرکت فوریه 2024: نحوه تماشا، زمان شروع و انتظار چه چیزی

Nintendo Direct در ماه فوریه به یک سنت دیرینه برای این شرکت در دو سال گذشته تبدیل شده است و این روند با پخش کاملاً جدید در 21 فوریه ادامه دارد. این اولین نینتندو دایرکت در چند ماه اخیر است، و اگرچه طولانی‌ترین نمایش از بازی‌های سوییچ آینده نیست، اما می‌توانید انتظار تعداد زیادی اعلامیه برای عناوین بعدی را داشته باشید که باید در نیمه اول سال منتشر شوند.

نحوه تماشای Nintendo Direct

مانند پخش‌های قبلی، ارائه Nintendo Direct برای پخش از طریق کانال‌های رسمی YouTube و Twitch نینتندو در دسترس خواهد بود.

زمان شروع Nintendo Direct

یک فنجان قهوه بنوشید و راحت باشید، زیرا این پخش زنده زود شروع می شود. Nintendo Direct جدید در 21 فوریه ساعت 6 صبح به وقت PT / 9 صبح به وقت شرقی آغاز می شود و انتظار می رود 25 دقیقه طول بکشد.

انتظار چه چیزی

نینتندو می گوید که این Direct بر روی بازی های شرکای شخص ثالث خود متمرکز خواهد شد، بنابراین احتمالاً هیچ به روز رسانی در پروژه های طولانی مدت مانند Metroid Prime 4 وجود نخواهد داشت. در عوض، احتمالاً می توانید منتظر مجموعه ای از بازی های مستقل راحت باشید. و پروژه های بزرگتر مانند نسخه کامل Shin Megami Tensei V که به طور رسمی اعلام نشده است اما اخیراً در کره بررسی شده است. طرفداران Hollow Knight امیدوارند که اشاره ای به Silksong داشته باشند – نیم دهه از زمانی که Team Cherry گسترش آن را اعلام کرد می گذرد – و اخبار مربوط به چند پورت دیگر چندان تعجب آور نخواهد بود.

بخوانید  Overwatch 2 - راهنمای قهرمانان ماجراجویی

جذابیت واقعی این نینتندو دایرکت می تواند نشان دهد که کدام بازی های ایکس باکس برای سوییچ عرضه خواهند شد. هفته‌هاست که خبرها و شایعات منتشر شده است و در حالی که مایکروسافت تایید می‌کند که چهار بازی ایکس‌باکس آن‌ها چند پلتفرم خواهند بود، گزارش‌های جدید ادعا می‌کنند که Hi-Fi Rush و Pentiment اولین عناوینی هستند که به سوییچ می‌روند.

آیا سوییچ 2 معرفی خواهد شد؟

با نینتندو، هرگز نمی‌توانید از برنامه‌های آن مطمئن باشید، اما اعلام روی سوییچ 2 بسیار بعید به نظر می‌رسد. فاش‌های جدید ادعا می‌کنند که کنسول از اواخر سال 2024 به سه ماهه اول سال 2025 عقب‌نشینی کرده است، و اگر اینطور است، هنوز منتظر هیچ خبری در مورد جانشین سوییچ نباشید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر