بازیگر The Handmaid's Tale در Venom 3 بازی می کند

فرنچایز Changeling و Letterkenny Clark Bacow به بازیگران فیلم Sony و Marvel's Venom 3 پیوست.

قسمت سوم از سری فیلم های Venom با بازی های نقش آفرینی تام هاردی در تاریخ 18 آوریل 1403 (8 نوامبر 2024) در سینماها نمایش داده می شود. با این حال هنوز اطلاعات زیادی در مورد این دنباله در دست نیست و نمی دانیم بازیگران چه چیزی را دوست خواهند داشت معبد جونو و چیوتل اجیوفور آنها در این فیلم چه نقشی خواهند داشت؟ حالا اخیرا یک بازیگر دیگر به این فیلم اضافه شده که از نقش او هم اطلاعی نداریم.

بر اساس آنچه توسط ورایتی مدیا گزارش شده است. کلارک باکو او برای ایفای نقش در Venom 3 قرارداد امضا کرده است.این بازیگر کانادایی اخیرا در سریال ترسناک فانتزی The Changeling در اپل تی وی پلاس بازی کرده است. کیت استنفیلد او همبازی بود. علاوه بر این، او سابقه ایفای نقش در سریال کمدی کانادایی Letterkenny را دارد که اواخر سال گذشته با فصل 12 به پایان رسید. سریال های Supernatural، سریال The Handmaid's Tale، سریال The Cure، سریال The Hot Zone و سریال Mike از دیگر آثاری هستند که کلارک باکو در آنها حضور داشته است. آخرین اثر سینمایی او «من تو را می‌خواهم» نام دارد و اخیراً در دو فیلم مستقل «دویدن ممنوع» و «اعترافات» بازی کرده است.

Venom 3 قرار است اولین اولین کارگردانی او باشد کلی مارسل خب او قبلاً فیلمنامه دو قسمت اول این مجموعه را نوشته بود و مارسل فیلمنامه قسمت سوم را بر اساس داستان خود و تام هاردی نوشته بود. قسمت های قبلی این مجموعه به ترتیب Venom و Venom: Let There Be Carnage نام دارند رابین فلیشر و اندی سرکیس این فیلم کارگردانی شد و بیش از 1.35 میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

بخوانید  Naughty Dog احتمالاً در حال ساخت یک بازی کاملاً جدید است

تحریریه مجله بازی یک گیمر