پوستر New Dune: Part Two طرفداران را برای جنگ آماده می کند


عاقبت دنیس ویلنوو تلماسه: قسمت اول بالاخره تقریباً در راه است. هفته گذشته، بالاخره شاهد شخصیت‌های جدیدی مانند پرنسس ایرولان (فلورانس پوگ) بودیم و ورود پسر بارون هارکونن، فید (آستین باتلر) را که مجهز به خنجرهای دوئل خود بود، کنایه زدیم. حتی فیلم جدیدی در CinemaCon امسال منتشر شد که پل (تیموتی شالامه) را در حال صعود به سرنوشت معادب خود نشان می داد.

برادران وارنر روز سه‌شنبه پوستر جدیدی منتشر کرد که پل و چانی (زندایا) را با هم در آراکیس با غروب پشت سرشان نشان می‌داد. پل در یک سلام قدیمی در حالی که دانکن آیداهو (جیسون موموآ) به او آموزش می‌دهد در حالی که چانی به پایین نگاه می‌کند، ژست گرفته می‌شود.

شرحی ارائه نشده است

شعار «زنده باد مبارزان» یک عبارت فداکی است که عمدتاً به عنوان فریاد جنگی استفاده می شود. این جمله مستقیماً از کتاب اول گرفته شده است، اما نه دقیقاً در این کلمات. در کتاب به زبانی متفاوت صحبت می شود و ترجمه به صورت متنی از طریق افکار خود لیدی جسیکا است.

در کتاب، پل می تواند صدای مردم را بشنود که فریاد می زنند: “Ya hya chouhada! Muad’Dib! Muad’Dib! Muad’Dib! Ya hya chouhada!” زنده باد مبارزان معادب. طرفداران ممکن است از اقتباس 1984 – که بسیار فشرده بود – به یاد بیاورند که پل (با بازی کایل مک لاکلان) آن را به انگلیسی می گوید.

Dune: Part Two در تاریخ 3 نوامبر 2023 روی پرده سینماها می رود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  کارگردان Fast X توضیح می دهد که چگونه به یک دشمنی بزرگ در پشت صحنه پایان داد