به روز رسانی Diablo Immortal Terror’s Tide داستان اصلی بازی را ادامه می دهد



داستان Diablo Immortal قرار است در آپدیت جدید Terror’s Tide بازی ادامه پیدا کند که منطقه Stormpoint جدید را به ARPG موبایل بلیزارد معرفی می کند.

Stormpoint یک “جزیره زندان نمکی” است که “بدترین های بدترین ها” در Sanctuary را در خود جای داده است. عوامل دیابلو متوجه شدند که قطعه بزرگی از سنگ جهان در آنجا نگهداری می شود و جزیره را محاصره کردند. این به بازیکنان بستگی دارد که با فرقه ترور Diablo مقابله کنند تا از به نتیجه رسیدن نقشه خود جلوگیری کنند.

بازیکنان باید در سطح 60 باشند، به Hell Difficulty III برسند و تلاش Starsign را برای ورود به منطقه جدید تکمیل کنند. خوشبختانه، بلیزارد در حال تنظیم سیستم های Catch-up Diablo Immortal است تا به بازیکنان جدید یا بازگشته بهتر کمک کند تا سطح بالاتری داشته باشند. هر بازیکنی که سطح Paragon پایین‌تر از سطح Paragon سرورش باشد، سود XP آنها تا 800% افزایش می‌یابد. به‌علاوه، نرخ افت آیتم‌های Legendary و Set برای بازیکنانی که بسیار پایین‌تر از سطح Paragon سرور هستند، 250 درصد افزایش می‌یابد و با رسیدن بازیکنان به سطوح بالاتر پاراگون‌های بالاتر، نرخ افت کاهش می‌یابد.

ادامه مطلب در GameSpot

بخوانید  انتشار نسخه نسل ۹ بازی What Remains of Edith Finch