احتمالا هیدئو کوجیما در تریلر معرفی بازی OD به Silent Hill اشاره کرده است


به نظر می رسد هیدئو کوجیما در تیزری که در مراسم اهدای جوایز بازی برای بازی OD به نمایش گذاشت، نام بازی Silent Hill را ذکر کرده است.

OD یک بازی جدید انحصاری ایکس باکس است که قبلا با نام Overdose شناخته می شد که هفته گذشته در مراسم The Game Awards با انتشار یک تریلر به طور رسمی معرفی شد. در این تریلر نمای نزدیک از چهره بازیگران این بازی به نمایش گذاشته شده است.

اما اکنون به نظر می رسد که این ویدیو حاوی سرنخ های پنهانی است که ظاهرا هیدئو کوجیما، کارگردان بازی، برای هدفی خاص در آنجا مخفی شده است. با استفاده از تریلر رسمی OD در کانال یوتیوب Kojima Production، حساب مرکزی ایکس باکس در توییتر نشان می دهد که در صحنه ای که چهره Odo Kier نشان داده می شود، حروف کم رنگ در چندین فریم ویدیو پنهان شده است. برای تایید وبسایت VGC هم اومد.

همانطور که Keir با دوربین صحبت می کند، حروف کم رنگ در دهان او برای پنج فریم جداگانه نمایش داده می شود که اگر سطح روشنایی ویدیو را تنظیم کنید، دیدن آنها آسان تر است. این حروف به ترتیب کلمه آتامی را تشکیل می دهند که نام شهری در استان شیزوکا ژاپن است. کلمه Shizuoka در کانجی به صورت 静岡 نوشته می شود و اجزای آن به صورت جداگانه به معنای آرام (静) یا ساکت و 岡 به معنای تپه است.

بنابراین به نظر می رسد که کوجیما در واقع به Silent Hill اشاره می کند. در تریلر OD ولی معلوم نیست دلیلش چی بوده

بخوانید  امبریسر استودیو سابق اسکوئر انیکس را چند هفته پس از خرید تعطیل می‌کند

اشاره به نام Silent Hill در تریلر OD

اشاره به نام Silent Hill در تریلر OD

در سال 2012، کوجیما با فیلمساز مکزیکی گیرمو دل تورو در ساخت بازی جدیدی از سری Silent Hill همکاری کرد. این را شروع کرد سایلنت هیلز نام داشت. این بازی با دموی PT معرفی شد که همچنان طرفداران زیادی دارد. در نهایت مشخص شد که این بازی در واقع یک بازی Silent Hill با بازی نورمن ریدوس بوده است. اما بعداً کوجیما کونامی را ترک کرد تا این پروژه را لغو کند. ریداس بعدها به همراه کوجیما Death Stranding را تولید کرد.

با فرض اینکه این تریلر واقعاً اشاره‌ای به Silent Hill است، مشخص نیست که آیا OD در نهایت یک بازی Silent Hill است یا اینکه آیا کوجیما فقط سعی می‌کرد به بازی نیمه‌پختی که هرگز نتوانسته بود ارجاع دهد، یا اینکه این الهام بخش است. آی تی. بازی را معرفی کنید.

علاوه بر این، در جریان مراسم Game Awards، اعلام شد که کوجیما با همکاری جردن پیل، کارگردان Nope and Us و افراد دیگری که هنوز با بازی معرفی نشده اند DO کار می کند.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر