دانلود و خرید کتاب های هری پاتر به صورت سه بعدی از میتراکانا


«میتراکانا» در این مقاله به بررسی کتاب های سه بعدی مجموعه هری پاتر و مزیت های کتاب های مذکور نسبت به نسخه های فیزیکی می پردازد.

آیا برای شروع سفر به دنیای پرماجرا و جادویی آماده اید؟! پس کتاب های هری پاتر برای شما هستند. اگر همچنان به دنبال دلیل قانع کننده ای بودید، باید بگوییم که مجموعه کتاب های سه بعدی هری پاتر توانسته میلیون ها نفر را در سراسر جهان به خود جذب کند.

برای دانلود و خرید کتاب های هری پاتر و برای خواندن آنها به صورت سه بعدی (مانند یک کتاب واقعی) کلیک کنید.

به میتراکانا، دنیای کتاب های سه بعدی خوش آمدید. خواندن رمان فانتزی مانند کتاب های هری پاتر نیز در قالب یک کتاب سه بعدی جذاب است و برای علاقه مندان به کتاب های فیزیکی جذابیت آن چندین برابر خواهد بود. کتاب های هری پاتر مجموعه ای به هم پیوسته از دوستی های بی انتها، شجاعت و انعطاف پذیری را از طریق جادو و تخیل ارائه می کنند تا تجربه ای جذاب برای خوانندگان ایجاد کنند.

معرفی مجموعه کتاب های هری پاتر

مجموعه کتاب های هری پاتر توسط جی کی رولینگ نوشته شده است. این کتاب سفر پرماجرا یک جادوگر جوان، هری پاتر و دوستانش هرمیون ژان گرنجر و ران ویزلی را دنبال می کند که در مدرسه جادوگری هاگوارتز تحصیل می کنند. این کتاب شامل هفت رمان بسیار پرطرفدار است که با سفر هری برای کشف دنیای جادویی آغاز می شود و با رویارویی او با جادوگر دنیای تاریک، ولدمورت، پایان می یابد.

در یازدهمین سالگرد تولدش، هری متوجه می شود که والدینش جادوگر بوده اند و او نیز جادوگر است و دعوت نامه ای به هاگوارتز دریافت می کند. پس از مدتی، هری متوجه می شود که ولدمورت جادوگر شیطانی است که پدر و مادرش را کشته است.

قهرمان این کتاب، هری، تنها کسی بود که توانست از حمله ولدمورت جان سالم به در ببرد، اما رعد و برق روی پیشانی او برای همیشه به عنوان یک اثر باقی خواهد ماند. این مقدمه ای کوتاه برای معرفی کتاب های هری پاتر بود که شما خوانندگان علاقه مند به دنیای خارق العاده هری می توانید در 10 جلد به صورت سه بعدی و با قیمتی مناسب با شروع از میتراکانا بخرید و بخوانید.

بخوانید  کمپین Armored Core 6 شامل حالت Co-op نخواهد بود

ترتیب خواندن کتاب های هری پاتر

قبل از اینکه تصمیم بگیرید وارد دنیای هری پاتر شوید، بهتر است از ترتیب مطالعه سری کتاب های هری پاتر مطلع شوید.

  • هری پاتر و سنگ فیلسوف (دعوت هری به مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز)
  • هری پاتر و تالار اسرار (ورود به اتاق اسرار)
  • هری پاتر و زندانی آزکابان (ماجراهای سال سوم ورود هری به هاگوارتز)
  • هری پاتر و جام آتش (شرکت در مسابقات جادوگری و ماجراهای او)
  • هری پاتر و محفل ققنوس (تشکیل گروه ققنوس توسط گروهی از جادوگران)
  • هری پاتر و شاهزاده دورگه (ادامه تحصیل هری در هاگوارتز و آشنایی او با معجون ها)
  • هری پاتر و یادگاران مرگ (آغاز داستان خانه لوسیوس مالفوی و نقشه شوم ولدمورت برای کشتن هری)
  • جانوران خارق العاده و کجا می توان آنها را پیدا کرد (کتابی که هری و دوستانش برای اولین بار وارد مدرسه هاگوارتز شدند باید بخوانند)
  • کتاب Quidditch Through Time (مجموعه داستانی برای معرفی بازی کوییدیچ در گذر زمان)
  • کتاب قصه های بیدل نقال (خلاصه ای از 5 داستان برای ترسیم و تجسم دنیای جادوگری برای کودکان و نوجوانان)

کتاب های هری پاتر به صورت سه بعدی در سایت میتراکانا

تاکنون هفت جلد کتاب هری پاتر منتشر شده است. جلد اول هری پاتر و سنگ جادو، جلد دوم هری پاتر و تالار اسرار، جلد سوم هری پاتر و زندانی آزکابان، جلد چهارم هری پاتر و جام آتش، پنجمین. جلد کتاب هری پاتر و محفل ققنوس، جلد ششم هری پاتر و شاهزاده دورگه و جلد هفتم هری پاتر و یادگاران مرگ است.

مجموعه کتاب های هری پاتر از سال 1997 تا 2007 منتشر شد. 120 میلیون نسخه از جلد اول، 77 میلیون نسخه از جلد دوم و 65 میلیون نسخه از جلد سوم تا هفتم چاپ و فروخته شد. علاوه بر این، بین سال‌های 1997 و 2007، این کتاب همواره در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت.

خرید کتاب های هری پاتر

برای خرید کتاب های هری پاتر در نسخه های الکترونیکی و سه بعدی می توانید به سایت میتراکانا مراجعه و نسخه سه بعدی هر جلد را خریداری کنید. جالب است بدانید که تصویرسازی مجموعه کتاب های سه بعدی هری پاتر کاملا شبیه نسخه فیزیکی است و در هنگام مطالعه می توانید آن را طوری بخوانید که انگار یک کتاب فیزیکی در دست دارید و می توانید ورق بزنید. بخش های مورد علاقه خود را علامت بزنید و احساس کنید که کتاب واقعی در دست دارید.

بخوانید  سخت‌افزار ایکس‌باکس بدترین کاهش فروش را در سال‌های اخیر تجربه کرده است

دانلود کتاب های هری پاتر

نسخه الکترونیک مجموعه کتاب های هری پاتر را می توانید از سایت معتبر میتراکانا با ترجمه کاملا تخصصی و حرفه ای دانلود کنید. کتاب‌های هری پاتر مجموعه‌ای از آثار خارق‌العاده هستند که ترجمه صحیح و اصولی آن به درک بیشتر و البته جذابیت این اثر محبوب جهانی می‌افزاید. نکته جالب این است که می توانید هر قسمت از هر کتاب هری پاتر را نشانه گذاری کنید. مانند یک کتاب فیزیکی فهرست و ورق بزنید و از خواندن در هر مکان و هر زمان لذت ببرید. نیازی به همراه داشتن کتاب فیزیکی نیست.

مزایای خواندن نسخه الکترونیکی و سه بعدی کتاب های هری پاتر

خواندن نسخه سه بعدی کتاب های هری پاتر مزایای خاصی برای خوانندگان به همراه دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • خوانندگان را مجذوب خود می کند و با ویژگی هایی مانند ورق زدن صفحه و علامت گذاری، شرایط مطالعه را برای افراد واقعی تر می کند.
  • این روند درک داستان را بهبود می بخشد.
  • خوانندگان علاقه مند به داستان های فانتزی هری پاتر می توانند به راحتی با محتوای داستان ارتباط برقرار کنند و خود را در دنیای فانتزی غرق کنند.
  • کتابخوان نیازی به هدفون یا هدفون ندارد.
  • هیچ محدودیتی از نظر مکان و مکان وجود ندارد و می تواند در هر کجا و هر زمان که بخواهد شروع به مطالعه کند.
  • خوانندگان فقط به یک گوشی هوشمند یا دسترسی به لپ تاپ نیاز دارند.
  • از آنجایی که کتاب های هری پاتر برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب است، با خرید و دانلود نسخه الکترونیک سه بعدی این کتاب می توان از این گروه به ادامه مطلب دعوت کرد. در عین حال، این کتاب به لطف تجسم سه بعدی، دسترسی کودکان و نوجوانان را آسان کرده است.
بخوانید  تاریخ انتشار Banshees از Inisherin Blu-ray اعلام شد

آیا نسخه سه بعدی کتاب های هری پاتر برای گروه سنی مناسب است؟

خواندن کتاب های هری پاتر می تواند یک تجربه جادویی و هیجان انگیز باشد کتاب سه بعدی و الکترونیک بسیار هیجان انگیزتر است. معمولا کودکان و نوجوانان 9 تا 12 ساله دوست دارند این کتاب را بخوانند، اما حقیقت این است که خواندن نسخه سه بعدی کتاب های هری پاتر محدودیت سنی ندارد.

کودکان و نوجوانان عموماً از دیدن بالغ شدن و رشد هری پاتر در طول داستان لذت می برند. همچنین کشف ماجراها و دنیای جادویی و طلسم ها قدم به قدم بر جذابیت این کتاب می افزاید.

برای افرادی که مجبورند برای رسیدن به محل کار خود هر روز مسافت های طولانی را با وسایل نقلیه عمومی طی کنند، داشتن نسخه سه بعدی کتاب های هری پاتر به آنها کمک می کند تا از این فرصت حداکثر استفاده را ببرند. کتاب بخوانید و دوری کنید.

فیلم هری پاتر بهتره یا خوندن کتاب سه بعدی هری پاتر؟!

این سوالی است که ممکن است برای شما هم پیش بیاید. برای کشف جزئیات بیشتر درباره مجموعه داستان های هری پاتر، پیشنهاد می کنیم ابتدا نسخه سه بعدی کتاب هری پاتر را مطالعه کنید. پس از آن، ویدیو را تماشا کنید؛ از آنجایی که معمولاً جزئیات بیشتری در مورد داستان در کتاب وجود دارد، امکان پرداختن به همه این موارد در نسخه فیلم وجود ندارد.

آخرین کلمه

مجموعه داستان ها و کتاب های هری پاتر نسخه ای ارزشمند و خارق العاده از نویسنده انگلیسی جی کی رولینگ است که می توانید آن را به صورت سه بعدی در سایت میتراکانا خریداری و دانلود کنید. مطالعه این کتاب برای تمامی سنین از کودکان 9 تا 12 ساله و حتی بزرگسالان مناسب و توصیه می شود. با دسترسی به نسخه الکترونیکی و کتاب سه بعدی هری پاتر، می توانید آن را در هر زمان و هر مکان بخوانید و از دنیای جادویی هیجان انگیز هری لذت ببرید. در نسخه سه بعدی کتاب، بر خلاف نسخه آنلاین، می توانید ورق بزنید، علامت گذاری کنید و حتی فهرست بندی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر