مس میکلسن در مورد احیای سریال هانیبال صحبت می کند


مس میکلسن در مصاحبه ای با Business Insider درباره احتمال تولید فصل چهارم سریال هانیبال صحبت کرد و بار دیگر شور هواداران را برانگیخت.

میکلسن مناین بازیگر مشهور دانمارکی اخیرا فیلم ترسناک و هیجان انگیز Dust Bunny را با آن ساخته است برایان فولر، سازنده سریال هانیبال (هانیبال) همکاری کرد. برایان فولر در اولین تجربه فیلمسازی خود در راس این پروژه بود. در حالی که مس میکلسن نقش همسایه دختری هشت ساله را بازی می کرد که از او برای کشتن هیولای پنهان شده زیر تختش کمک می خواهد. هیولایی که ظاهرا خانواده این دختر بچه را خورده است.

طبیعتا طرفداران آثار مس میکلسن و برایان فولر می خواهند بدانند که آیا این همکاری به تولید فصل چهارم سریال هانیبال منجر می شود یا خیر؟ اگرچه این سریال با فصل سوم به ایستگاه پایانی خود رسید، اما عطش طرفداران برای بازگشت هانیبال لکتر در سال های اخیر بیشتر شده است. Business Insider اخیراً از مس میکلسن پرسیده است که آیا با برایان فولر در مورد احیای هانیبال صحبت کرده است یا خیر.

مس میکلسن گفت: “این راز نیست که همه حاضران در برنامه و برایان می‌خواهند برگردند. دیر یا زود این اتفاق می‌افتد؛ زیرا زمان زیادی باقی نمانده است. داستان ممکن است پرش‌ها و جابه‌جایی‌های زمانی داشته باشد که عالی است. “بنابراین نکته اصلی مشکل پیدا کردن شبکه ای برای پخش است، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.»

مس میکلسن ادامه داد: «چرا وضعیت اینگونه است؟ من نمی دانم. ما این نمایش را دوست داریم و به نظر می رسد که بسیاری از مردم نیز دوست دارند. اما بعد این فرصت را پیدا کردم که با برایان فولر در فیلم Dust Bunny کار کنم که من را به یاد روزهای خوب گذشته انداخت. او چند ایده در ذهن دارد، اما من واقعاً نمی‌توانم هیچ یک از آنها را فاش کنم.»

بخوانید  تصویر متحرک پاندای کونگ فو کار 4 پو را در لباس یک جنگجوی اژدها نشان می دهد

مس میکلسن می گوید که از بین تمام مجموعه فیلم هایی که در آن بازی کرده است، فیلم دکتر استرنج (دکتر استرنج) به کارگردانی اسکات دریکسون جالب ترین عکسبرداری بود. این بازیگر دانمارکی تمایل خود را برای ایفای مجدد نقش Kaecilius ابراز کرده است. با این حال، این شخصیت نتوانست در فیلم دکتر استرنج زنده بماند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر