ایندیانا جونز و دیگر بازی های شخص اول ایکس باکس می توانند به PS5 بیایند – گزارش



انحصار پلتفرم ایکس باکس و رایانه شخصی برای بازی های استودیوهای شخص اول مایکروسافت ممکن است به پایان برسد، زیرا گزارش جدید نشان می دهد که این شرکت به دنبال رویکردی بین پلتفرمی در آینده است.

بر اساس گزارشی از لبهمایکروسافت در حال ارزیابی است که کدام عناوین انحصاری باقی خواهند ماند و کدام عناوین دیگر در آینده روی سوییچ یا PS5 ظاهر خواهند شد.

طبق گزارش ها، ایندیانا جونز و دایره بزرگ برای عرضه بر روی PS5 در نظر گرفته شده است، اما تنها پس از آن که این بازی دارای “دوره انحصاری نسبتاً کوتاهی” بر روی پلتفرم های مایکروسافت باشد، احتمالاً در دسامبر 2024 عرضه شود. دوران ایکس باکس ادعا می‌کند که Starfield همچنین می‌تواند به پلتفرم‌های دیگر پرش کند، در حالی که بازی‌هایی مانند Hi-Fi Rush و Sea of ​​Thieves نیز اخیراً به سرفصل‌های بین پلتفرمی تبدیل شده‌اند.

بر اساس گزارش XboxEra، مدیریت ارشد مایکروسافت در مورد جوانب مثبت و منفی این استراتژی جدید بحث کرده و گفته است که “لزوما همه از این تصمیم راضی نیستند”. شایان ذکر است که این طرح‌ها همچنان می‌توانند تغییر کنند، زیرا به نظر می‌رسد که هیچ چیز در حال انجام نیست.

با نگاهی به تصویر بزرگتر، دانیل احمد، مدیر تحقیقات و بینش نیکو پارتنرز، اضافه کرد که این مسیر جدید می تواند برای مایکروسافت مثبت باشد. انگیزه خرید کنسول های ایکس باکس همچنان توسط Game Pass در مقابل خرید 70 دلاری PS5 ایجاد می شود. این یک موقعیت برد-برد است.” احمد توضیح داد.



تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جدید در دیزنی پلاس در مارس 2024: Morbius، Taylor Swift و X-Men '97