تاریخ انتشار Banshees از Inisherin Blu-ray اعلام شد

اما تلاش‌های مکرر پادریک فقط اوضاع را بدتر می‌کند و وقتی کولوم به ناچار تهدید می‌کند، اوضاع به سرعت از کنترل خارج می‌شود و عواقب شوکه‌کننده و غم‌انگیزی به همراه دارد. مارتین مک دونااین فیلمساز برنده اسکار که بیشتر به خاطر کارگردانی در بروژ، هفت روانی و سه بیلبورد بیرون ابینگ، میسوری شناخته می شود، کارگردانی و نویسندگی The Banshees of Inisherin را بر عهده داشت.

کالین فارل، برندان گلیسون، کری کندن، بری کیگان، پت شورت، جان کنی، گری لیدون، شیلا فلتون و دیوید پیرس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم بانشی های اینشیرین حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم کمدی و درام تاریک بیش از 16.6 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته است.

فیلم Banshees of Inisherin مدتی است که روی پرده سینماها رفته و مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است. این فیلم همچنین در جشنواره فیلم ونیز 15 دقیقه تشویق شد که طولانی ترین تشویق برای یک فیلم در آن جشنواره است. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم های اینیشرین تایید و اعلام شد. سرچ لایت پیکچرز تایید کرده است که نسخه دیجیتالی The Banshees of Inisherin در 13 دسامبر سال جاری منتشر خواهد شد.

سرچ لایت پیکچرز تاریخ اکران داخلی و دیجیتال The Banshees of Inisherin را تایید و اعلام کرد.

سپس نسخه خانگی فیلم های اینیشرین که شامل نسخه های بلوری، 4K و دی وی دی می باشد در تاریخ 20 دسامبر منتشر خواهد شد. Banshees of Inisherin داستان دو دوست قدیمی به نام‌های Padraic و Colm را در جزیره‌ای دورافتاده در سواحل غربی ایرلند دنبال می‌کند. هنگامی که کولم به طور ناگهانی دوستی خود را با پادریک پایان می دهد، آنها خود را در یک موقعیت چسبناک می یابند. با کمک خواهرش شیوون و یک ساکن جزیره جوان به نام دومینیک، یک پادریک مبهوت تلاش می کند تا رابطه خود را با دوستش اصلاح کند و به هیچ وجه شکست نمی خورد.

بخوانید  پاسخ امروز وردل (شماره 534) - 5 دسامبر 2022