کمپین Armored Core 6 شامل حالت Co-op نخواهد بود

به گفته کارگردان Armored Core 6، کمپین این بازی شامل حالت cooperative نخواهد بود.

Armored Core VI: Fires of Rubicon که امسال در مراسم The Game Awards معرفی شد، در آینده برای رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

اخیرا، Hidetaka Miyazaki و Masaru Yamamura از FromSoftware در طی مصاحبه ای با IGN Japan در مورد کمپین و داستان Armored Core VI: Fires of Rubicon صحبت کردند. به گفته این دو توسعه دهنده، امکان تجربه کمپین coop نسخه بعدی Armored Core وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، یامامورا اعلام کرد که داستان بازی به عنوان یک راه اندازی مجدد برای این سری در نظر گرفته می شود.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

یامامورا افزود: “ما بیشتر به یک حالت چند نفره رقابتی فکر می کنیم. مانند نسخه های قبلی این سری، بازیکنان می توانند ماشین های خود را به نمایش بگذارند و از رقابت با یکدیگر لذت ببرند. در مقابل، در حالت داستانی که بخش اصلی بازی است. ما ترجیح دادیم حالت تعاونی را در نظر نگیریم.چون می خواهیم روی اکشن پویا، آزادی عملکرد ماشین بازیکن و تغییرات فعالی که می توان در طول ماموریت ها ایجاد کرد تمرکز کنیم. تمرکز ما بر ایجاد یک تجربه عالی است. فقط در حالت تک نفره قابل دستیابی است و داستان بازی کاملا جدید است و هیچ ارتباط مستقیمی با بازی های قبلی Armored Core ندارد و محیط کاملا جدید و مستقل خواهد بود.

بخوانید  ارسال بیش از یک میلیون واحد از کنسول استیم دک
تحریریه مجله بازی یک گیمر