تعداد بازیکنان Fallout 76 به 13.5 میلیون نفر رسیده است

با اعلام Bethesda، تعداد کل بازیکنان Fallout 76 حدود 500000 نفر افزایش یافته است.

در همین راستا Bethesda اعلام کرد که تعداد کل بازیکنان Fallout 76 به 13.5 میلیون نفر رسیده است. این بدان معناست که در بیش از 4 سال از انتشار Fallout 76، این تعداد اکانت حداقل یک بار آن را بازی کرده اند. این رقم در ابتدای مهرماه معادل 13 میلیون بازیکن بود. در طول عمر بازی، بازیکنان بیش از 5 میلیون اکسپدیشن را جمع آوری خواهند کرد و آنها بیش از 9.4 میلیون ماموریت روزانه را انجام دادند.

شاید بازی های زیادی نباشند که پس از شکست کامل، بازگشت و محبوبیت را در بین گیمرها داشته باشند. اما باید گفت که بازی Fallout 76 در دراز مدت توانسته نظر برخی از بازیکنان را به خود جلب کند. این بازی چهار سال پیش در سال 2018 به طور رسمی منتشر شد و انتشار آن برای طرفداران سری Fallout معادل یک ناامیدی بزرگ است. بوده است. با وجود این شکست، Bethesda کار بهبود این بازی را از زمان انتشار آن برعهده گرفته است و در نتیجه طرفداران Fallout 76 اکنون این محصول را مد نظر قرار داده اند. این یک بازی با کیفیت و محبوب است. آمار و ارقام مربوط به تعداد بازیکنان نیز در نوع خود جالب است.

در سال 2022 شاهد انتشار چندین آپدیت مختلف برای بهبود و بهبود کیفیت بازی Fallout 76 بودیم.در این مدت Bethesda اعلام کرد که این شرکت در حال حاضر برنامه ای برای توقف پشتیبانی از این بازی ندارد و همچنین در ژوئن سال جاری اعلام شد. که Sprucesoft قراردادی رسمی با Bethesda به عنوان یک استودیوی پشتیبانی برای ادامه توسعه Fallout 76 امضا کرده بود.

بخوانید  بهترین انیمه های چینی که باید تماشا کنید | ۱۵ اثر جذاب
بازی Fallout 76 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین کاربران کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس سری اس می توانند این بازی را از طریق سازگاری به عقب تجربه کنند.