آیا ایندیانا جونز به پلی استیشن 5 می آید؟


بازی اکشن ماجراجویی اول شخص MachineGames، Indiana Jones and the Great Circle احتمالا برای پلی استیشن 5 عرضه می شود.

به نظر می رسد مایکروسافت در حال اتخاذ یک استراتژی انتشار بین پلتفرمی برای عناوین خود است که به او اجازه می دهد بازی های ایکس باکس را برای پلتفرم های رقیب منتشر کند. اگر شایعات صحت داشته باشند، حتی می‌توان انتظار داشت آثاری مانند بازی Starfield، بازی Hi-Fi Rush و بازی Sea of ​​Thieves را روی پلتفرم‌های دیگر ببینیم.

همانطور که توسط The Verge گزارش شده است، مایکروسافت و Bethesda در حال حاضر در حال بررسی راه اندازی نسخه پلی استیشن 5 از Indiana Jones and the Great Circle هستند. این بازی اکشن و ماجراجویی اول شخص از MachineGames امسال برای Xbox Series X Xbox Series S و PC منتشر خواهد شد.

در این گزارش، The Verge ادعا می کند که ایندیانا جونز و دایره بزرگ در حال حاضر برای عرضه در دسامبر 2024 (دسامبر 1403) برنامه ریزی شده است و این بازی برای مدت کوتاهی در انحصار ایکس باکس باقی خواهد ماند. زیرا بازی ایندیانا جونز تا چند ماه دیگر در اختیار کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار می گیرد.

سال گذشته، اعلام شد که مایکروسافت پس از خرید Zenimax، با دیزنی برای انتشار انحصاری ایندیانا جونز در ایکس باکس مذاکره مجدد کرده است. ظاهراً مایکروسافت باید 10 میلیون نسخه از ایندیانا جونز و حلقه بزرگ در پلی استیشن 5 فروخته باشد. امیدواریم بتواند آن مقدار از فروش Game Pass را جبران کند. دیزنی در ماه دسامبر گفت که یک انحصاری ایندیانا جونز منطقی تجاری و استراتژیک است.

بخوانید  یک کنترلر سوئیچ جدید با تم Zelda از Hori در راه است

گزارش ها حاکی از آن است که Indiana Jones and the Great Circle تنها انحصاری Xbox نخواهد بود که به پلتفرم های رقیب راه پیدا می کند. به نظر می رسد که بازی Starfield Bethesda نیز در راه پلی استیشن 5 است. در حالی که شایعاتی در مورد عرضه نسخه های PS5 و Nintendo Switch Sea of ​​Thieves و Hi-Fi Rush وجود دارد.

بازی ایندیانا جونز احتمالا با موتور idTech 7 ساخته خواهد شد که قبلا برای تولید بازی DOOM Eternal استفاده می شد. MachineGames این موضوع را تایید کرده است تروی بولانجر او صداپیشه اصلی ایندیانا جونز و دایره بزرگ است. این بازی دارای یک شلاق “کاملا شبیه سازی شده” و نقشه هایی با “محیط های وسیع” برای کاوش خواهد بود. هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص نیست، اما این بازی ویدیویی از همان روز عرضه بر روی Game Pass در دسترس خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر