تمام ویژگی هایی که در سال 2024 به ویندوز 11 می آیند


در حال حاضر، ویژگی نمایش اعلان‌های تصویر گوشی‌های هوشمند در ویندوز 11 بیلد 26040 اختیاری است و برای استفاده از آن، کاربر باید پیام Allow this PC to access your mobile devices on دستگاه خود را بپذیرد و با استفاده از برنامه Manage Mobile Devices فعال شود. . .

ویندوز 11 بیلد 26040 پیش نمایش وضوح صدا را انجام می دهد. با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی، این ویژگی با حذف اکو، حذف نویز پس‌زمینه و غیره، کیفیت صدا را در چت‌های صوتی فوراً بهبود می‌بخشد.

وضوح صدا یک ویژگی کاملاً جدید نیست و مدتی است که در دسترس است، اما مایکروسافت این ویژگی را تنها در دستگاه های سری Surface ارائه کرده است.

در بیلد 26040 ویندوز 11، قابلیت Voice Clarity به طور پیش فرض فعال است و می تواند در سیستم هایی با پردازنده های Intel، AMD و ARM64 بدون نیاز به سخت افزار اضافی استفاده شود.

مایکروسافت مشخص می کند که اگر برنامه ای از حالت پردازش سیگنال ارتباطی پشتیبانی می کند، برای استفاده از Voice Clarity نیازی به تغییرات خاصی ندارد. قابلیت ذکر شده به صورت خودکار در سایر برنامه ها فعال می شود و حتی بازی ها نیز می توانند از این قابلیت بهره مند شوند.

پشتیبانی از USB4 با سرعت 80 گیگابیت بر ثانیه

مایکروسافت در حال آزمایش پشتیبانی از USB4 است که با استفاده از رابط USB-C سرعت انتقال داده 80 گیگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرکت خاطرنشان می کند که پشتیبانی از ویژگی ذکر شده ابتدا در دستگاه هایی با پردازنده نسل چهاردهم اینتل HX در دسترس خواهد بود.

Windows Narrator تغییراتی را در بیلد 26040 ویندوز 11 دریافت می کند، از جمله کلیدهای میانبر G یا Shift + G برای حرکت به جلو یا عقب بین تصاویر.

Windows 11 Narrator در آپدیت بعدی این سیستم عامل نیز تغییراتی را برای استفاده راحت تر از ویژگی های دسترسی (برای افراد دارای معلولیت جسمی) هنگام خواندن سند Word ارائه می دهد. علاوه بر این، از دسترسی صوتی می توان برای باز کردن برنامه ها، دیکته متن و تعامل با عناصر روی صفحه استفاده کرد.

ویندوز 11 بیلد 26040 صداهای طبیعی را به زبان های بیشتری مانند چینی، اسپانیایی (اسپانیا)، اسپانیایی (مکزیک)، ژاپنی، انگلیسی (بریتانیا)، فرانسوی، پرتغالی، انگلیسی (هند)، آلمانی و کره ای به راوی اضافه می کند.

دسترسی صوتی به زبان های بیشتری در بیلد 26040 ویندوز 11 از جمله فرانسوی (فرانسه)، فرانسوی (کانادا)، آلمانی، اسپانیایی (اسپانیا) و اسپانیایی (مکزیک) در دسترس خواهد بود. کاربران همچنین می توانند هنگام استفاده از چندین مانیتور از تمام ویژگی های دسترسی صوتی استفاده کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر