استارفیلد احتمالا راه خود را به یک پلتفرم رقیب باز خواهد کرد


بازی Starfield احتمالا پس از انتشار بسته الحاقی Shattered Space بر روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

ظاهرا مایکروسافت به دنبال اتخاذ یک استراتژی انتشار بین پلتفرمی برای بازی های انحصاری خود است. گزارش ها حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد به زودی بازی هایی مانند Hi-Fi Rush و Sea of ​​Thieves را برای کنسول های پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عرضه کند. با این حال، اکنون به نظر می رسد که برنامه مایکروسافت به انتشار این آثار محدود نمی شود و حتی بزرگ ترین بازی های این شرکت نیز به پلتفرم های جدید راه خواهند یافت.

رسانه های XboxEra در گزارشی جدید ادعا کردند که بازی محبوب استارفیلد Bethesda که در سپتامبر 2023 برای بسته الحاقی Xbox Series of the Shattered Space اواخر سال جاری منتشر خواهد شد. این موضوع توسط یک منبع خبری دیگر به نام NateTheHate تایید شده است.

این خودی سرشناس در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X نوشت: این گزارش دقیق است. میدان ستاره به زودی برای پلی استیشن. همانطور که اشاره شد، نسخه پلی استیشن 5 پس از انتشار بسته الحاقی در سری ایکس باکس عرضه خواهد شد. | Xbox Series S و PC راه اندازی خواهند شد.

این گزارش ادعا می‌کند که در حالی که برخی از اعضای تیم مدیریت ایکس‌باکس از تغییر استراتژی مایکروسافت ناراضی هستند، این استدلال که ارائه بازی‌های انحصاری بر روی پلتفرم‌های رقیب می‌تواند بسیار سودآور باشد، به وضوح دارای کشش زیادی است. ظاهرا بازی Indiana Jones and the Great Circle نیز مدتی پس از انتشار نسخه Xbox Series X منتشر شد.Xbox Series S و PC برای پلی استیشن 5 عرضه خواهند شد.

بخوانید  قلب اتمی - 9 چیزی که کاش می دانستم
تحریریه مجله بازی یک گیمر