منتظر بازگشت مس میکلسن در Death Stranding 2 نباشید


هیدئو کوجیما تایید کرد که شخصیت مس میکلسن، کلیفورد، در Death Stranding 2: On the Beach حضور نخواهد داشت.

هیدئو کوجیما او عاشق انتخاب ستاره‌های بزرگ برای نقش‌های اصلی بازی‌هایش است و تاکنون در هیچ یک از آثارش بازیگرانی مانند Death Stranding حضور نداشته‌اند. در بازی مورد انتظار Death Stranding 2: On the Beach، کوجیما را ببینید که با افرادی مانند ال. فانینگ، کوتسونا شیوری، جورج میلر، نورمن ریدز و لیا سیدوکس ما خواهیم بود در حالی که هنوز بازگشت نورمن ریدوس، لئا سیدو و تروی بولانجر دنباله از قسمت اول تایید شده است، اما انتظار نمی رود یکی از بازیگران اصلی Death Stranding 1 برای قسمت دوم بازگردد.

هیدئو کوجیما به تازگی در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی رسما تایید کرده است میکلسن من او به دلیل پایان بازی اول و اتفاقاتی که برایش می‌افتد، برای بازی در نقش کلیف در Death Stranding 2 بازنخواهد گشت. خالق متال گیر نوشت: “پیام های هیجان انگیز زیادی از شما دریافت کرده ایم که می گویند: “من می خواهم کلیف را در DS2 ببینم!” با این حال، مس در Death Stranding 2: On the Beach حضور ندارد.

هیدئو کوجیما در ادامه توضیح داد که اگرچه تصمیم او برای بازگرداندن My Mikkelsen برای برخی ناامیدکننده خواهد بود، غیبت او به دلایل داستانی است و اگر بازی اول را کامل کرده باشید، به راحتی متوجه خواهید شد.

کوجیما در این باره نوشت: «اگر تا آخر عمر DS1 را بازی کرده باشید، می‌دانید که کلیف شخصیتی است که نقش بسیار مهم و ویژه‌ای را در Death Stranding بازی کرده است. مس این را به خوبی درک کرد و نقش خود را با شکوه ایفا کرد. کلیف با بازی مس برای همیشه در تاریخ Death Stranding و در خاطرات شما خواهد ماند. دلیلش این است که ما به شخصیت کلیف اهمیت می دهیم و او در DS2 ظاهر نخواهد شد. لطفا این را درک کنید.

بخوانید  سازنده Lord of the Rings: Gollum بابت مشکلات زمان راه اندازی عذرخواهی می کند

دنباله Death Stranding ترکیبی عجیب از شخصیت های جدید و قدیمی خواهد بود. بازی یک عروسک زنده به عنوان یکی از همراهان شخصیت اصلی بازی خواهد داشت که با نرخ فریم پایین تری نسبت به بازی حرکت می کند و قبلاً دل طرفداران را به دست آورده است. هیدئو کوجیما گفت که هنوز شخصیت های دیگری در بازی وجود دارند که فاش نشده اند.

بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر