فرزند بازیگر The Last of Us 2 تهدید به مرگ شد


لورا بیلی، بازیگر نقش ابی در The Last of Us Part 2، اعلام کرد که فرزند خردسالش تهدید به مرگ شده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، ما متوجه شدیم که لورا بیلیبازیگر فیلم The Last of Us Part 2 گفت که پیام های نگران کننده مختلفی از جمله تهدید به مرگ علیه پسر خردسالش از طرف طرفداران افراطی به خاطر بازی در نقش ابی دریافت کرده است.

هشدار اسپویلر: بقیه این مقاله داستان The Last of Us Part 2 را نشان می دهد.

.

.

جوئل در The Last of Us Part 2 گیتار می نوازد

لورا بیلی در مستندی که اخیراً منتشر شده توضیح داد که وضعیت به قدری نگران کننده شده است که برای اطمینان از اینکه هیچ یک از این افراط گرایان نزدیک محل اقامت نیستند، باید تهدیداتی به پلیس ارسال می شد.

لورا بیلی گفت: «بدترین و واقعاً خشن ترین تهدیدهای مرگ به پلیس گزارش شده است تا مطمئن شود که توسط افرادی که در نزدیکی ما زندگی می کنند ارسال نشده است. حتی پسرم را که در همان زمان به دنیا آمده بود تهدید کردند و خیلی سخت بود. این بیش از هر چیز به من یاد داد که فاصله ام را حفظ کنم.»

بیشتر تهدیدها به این دلیل بود که ابی، شخصیت جدید قسمت دوم The Last of Us، جول، قهرمان نسخه اول را در صبح زود کشته بود. این نه تنها یک چرخش داستانی تکان دهنده بود، بلکه در ماه های منتهی به انتشار Last of Ace Part 2 با نشت گسترده ویدیوهای گیم پلی اولیه که واکنش های متفاوتی را از طرف طرفداران به همراه داشت، فاش شد.

بخوانید  .نقد انیمیشن هیولای دریا (The Sea Beast) | اثر جدید نتفلیکس

نیل دراکمندر مستند Grounded 2، افسر ارشد نوآوری Naughty Dog تأیید کرد که ایده اولیه برای قسمت سوم The Last of Us را داشته و معتقد است که فصل دیگری در تاریخ این مجموعه وجود خواهد داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر