تریلر جدید بازسازی Silent Hill 2 بر اساس نسخه قدیمی بازی ساخته شده است


به نظر می رسد که تریلر جدید بازسازی Silent Hill 2 از نسخه قدیمی آن بازی ضبط شده است.

در رویداد State of Play، بازسازی Silent Hill 2 نمایش جدیدی داشت. اما طرفداران این تریلر را دوست نداشتند و احساس می کنند که ساخت این بازی به زمان بیشتری نیاز دارد. حال، یکی از صاحب‌نظران صنعت بازی ادعا می‌کند که این تریلر مشابه تریلری است که سال گذشته از بازی دیده بود.

Dusk Golem اخیراً در Discord نوشته است که این تریلر آخرین نسخه بازی را نشان نمی دهد و مشابه نسخه می است. سال 2023 بود. او نوشت: «این تریلر بسیار شبیه تریلر است که در ماه مه گذشته دیدم. البته او به تغییراتی مانند صحنه تلویزیون VHS اشاره می کند. اما عناصری مانند مبارزات و نورپردازی شبیه به نسخه قدیمی بازی بودند.دلیل انیمیشن های غیرطبیعی و گرافیک متوسط ​​تریلر را می توان نسخه قدیمی آن دانست و طرفداران امیدوارند روند توسعه بازی در این مدت پیشرفت کند.

معمولا در تریلر بازی نسخه های قدیمی نمایش داده می شود اما در عین حال سازندگان سعی می کنند نمایش خوبی ارائه دهند. از آنجایی که این اولین تریلر گیم پلی بازسازی Silent Hill 2 بود، کونامی باید تریلر جذابی را نمایش می داد و شاید بهتر بود سازنده می گفت که این تریلر از نسخه قدیمی ذخیره شده است. به هر حال ظاهرا این بازی به زمان بیشتری نیاز دارد و شاید به همین دلیل است که کونامی تاریخ انتشار بازی را اعلام نکرده است.

اخیراً کونامی به دلیل عدم بازاریابی مناسب برای بازی مورد انتقاد قرار گرفت و تیم چاق گفت از آنجایی که کار ساخت بازی تقریباً تمام شده است، هواداران انتظار بیشتری از این تریلر داشتند. در هر صورت صحبت های Dusk Golem می تواند طرفداران را به کیفیت بهتر در نسخه نهایی بازی امیدوار کند.

بخوانید  واکنش جیم رایان به صحبت رئیس Xbox درباره عرضه Call of Duty برای پلی استیشن
تحریریه مجله بازی یک گیمر