سازنده Lord of the Rings: Gollum بابت مشکلات زمان راه اندازی عذرخواهی می کند

سازنده در پیامی دیگر تصریح می کند: «در استودیو didalic می دانیم که موفقیت یک بازی به میزان لذت و رضایت بازیکنان آن بستگی دارد. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است و ما همیشه به پیام های شما گوش می دهیم، نظرات شما را می خوانیم و انتقادات سازنده شما را تحلیل می کنیم. تیم توسعه ما سخت کار می کند تا باگ ها و مشکلات فنی را که بسیاری از شما با آنها مواجه شده اید برطرف کند. ما متعهد هستیم که به‌روزرسانی‌هایی را در اختیار شما قرار دهیم تا به شما امکان لذت کامل از بازی را بدهیم.”

در حالی که بسیاری از نقدهای منفی مربوط به مشکلات متعدد بازی از جمله طراحی و داستان اصلی است و بعید به نظر می رسد که سازندگان بتوانند پیشرفت زیادی در مورد آنها داشته باشند، استودیو دیدالیک به طرفداران قول داده است که “او برای حل این مشکل تلاش خواهد کرد.” اشکالات بازی و مشکلات فنی

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سازنده The Lord of the Rings: Gollum از طرفداران به دلیل کیفیت پایین انتشار عذرخواهی کرده است.

The Lord of the Rings: Gollum اکنون برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است.

با توجه به اینکه بازی The Lord of the Rings: Gollum قرار بود داستان ماجراجویی یکی از شخصیت های محبوب دنیای ارباب حلقه ها را روایت کند، بسیاری از طرفداران منتظر نتیجه تلاش استودیو Daedalic بودند. این بازی بالاخره هفته گذشته منتشر شد و منتقدان به آن امتیازات بسیار پایینی دادند. پس از اینکه The Lord of the Rings: Gollum نقدهای منفی زیادی از طرفداران و منتقدان دریافت کرد، سازنده در توییتر از بازیکنان عذرخواهی کرد و توضیح داد که عمیقاً برای کیفیت انتشار بازی متاسف است. دیدالیک در مورد آن نوشت:

بخوانید  Alita: Battle Angel کارگردان و بازیگر در حال مذاکره برای حضور در دنباله احتمالی این فیلم هستند

“ما صمیمانه به خاطر تجربه بسیاری از شما با The Lord of the Rings: Gollum عذرخواهی می کنیم. ما آگاه هستیم و عمیقا متاسفیم که این بازی انتظارات ما و طرفداران را برآورده نکرده است. لطفاً عذرخواهی خالصانه ما را برای هر گونه ناامیدی بپذیرید. به عنوان یک استودیو و به عنوان طرفداران پرشور جهان ارباب حلقه ها، هدف ما همیشه ارائه یک ماجراجویی جذاب و همه جانبه بوده است. کشور میانه به عنوان زمینه فعالیت ما بزرگترین افتخار و بزرگترین بوده است. چالشی که تاکنون با آن روبرو بوده ایم.”

گولوم پشت صخره ها در ارباب حلقه ها: گولوم پنهان شده است