این مکان‌های بازی ویدیویی به شدت به Powerwash نیاز دارند

ما چند مکان بازی ویدیویی را گردآوری کرده‌ایم که شدیداً به یک پاورواش خوب نیاز دارند.

PowerWash Simulator یکی از آن بازی هایی است که تا زمانی که آن را امتحان نکردیم، قطعاً فکر نمی کردیم به آن نیاز داشته باشیم. PowerWash Simulator یک بازی که سختی‌های تمیز کردن عمیق با مایع تحت فشار را تکرار می‌کند، تجربه‌ای فوق‌العاده آرامش‌بخش و رضایت‌بخش است. از بین بردن کثیفی از چیزها برای اینکه آنها را جدید به نظر برسانید بسیار سرگرم کننده است، چه در ایکس باکس، پلی استیشن، سوییچ یا رایانه شخصی بازی کنید.

آیا این شروع یک متاورز جدید است، جایی که بازیکنان می‌توانند از مکان‌های بازی ویدیویی معروفی دیدن کنند که برای درخشش دوباره به فیزیوتراپی مبتنی بر مایع نیاز مبرم دارند؟ ما امیدواریم که پاسخ قطعی است، و اگر توسعه دهنده FuturLab بخواهد در حالی که اتو ماشین لباسشویی تحت فشار داغ است ضربه بزند، ما ایده هایی داریم که او می تواند ابزارهای خود را به کجا نشان دهد. در حالی که بسیاری از مکان‌های بازی به‌طور شگفت‌آوری بی‌ثبات هستند، در دو سال گذشته توسعه‌دهندگان با استفاده از فناوری‌های رندر پیشرفته برای ایجاد بیوم‌هایی که به نظر می‌رسد توسط سونامی گل برخورد کرده‌اند، از خاک استقبال کرده‌اند.

بازی پایه در حال حاضر به اندازه کافی از PowerWashing لذت می‌برد تا بازیکنان را برای جلسات ذن‌مانند زیادی جابجا کند، اما ناشر Square Enix نیز امسال دو کراس اوور رسمی منتشر کرد که علاقه‌مندان به PowerWashing را به Tomb Raider و Final Fantasy VII Remake می‌برد. دومی اوایل این ماه منتشر شد و شامل پنج سطح است که در Midgar تنظیم شده است. در همین حال، به‌روزرسانی Tomb Raider به بازیکنان اجازه می‌دهد تا Croft Manor، Tomb Raider III Obstacle Course و موارد دیگر را پاک کنند. هر دو DLC آن به صورت رایگان در اختیار دارندگان موجود بازی است و مشترکین Xbox Game Pass می توانید PowerWash Simulator را در ایکس باکس و رایانه شخصی پیدا کنید.

بخوانید  معرفی سری دکل (The Rig). فاجعه دکل نفتی
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.