یک کنترلر سوئیچ جدید با تم Zelda از Hori در راه است


Hori، سازنده کنترلر شخص ثالث پشت Split Pad Pro محبوب برای نینتندو سوییچ، اخیراً یک نسخه جدید را معرفی کرده است. نسخه زلدا کنترلر سیمی Horipad آن که قرار است در 5 اکتبر منتشر شود.

شرحی ارائه نشده است

این کنترلر دارای مجوز رسمی توسط نینتندو است و دارای طرح رنگی سفید و طلایی با برگردان سیاه تک رنگ Link از Twilight Princess در دسته سمت راست است. اگرچه این یک کنترلر سیمی است، کابل USB ارائه شده ده فوت طول دارد که برای اکثر تنظیمات بازی باید به اندازه کافی بلند باشد. همچنین دارای ویژگی های اضافی مانند دکمه های کنترلی، پد شانه ای با باز شدن سریع، آداپتور D-pad قابل جدا شدن و یک دکمه توربو (اگرچه فاقد عملکردهای ژیروسکوپ و لرزش موجود در کنترلرهای رسمی جویکان و سوییچ پرو نینتندو است).

می‌توانید Horipad Pro جدید Hori با موضوع Zelda را با قیمت 30 دلار پیش‌سفارش کنید آمازون.

Horipad جدید تنها کنترلر با تم Zelda نیست که از Hori می آید. پیش‌سفارش‌ها همچنین برای Hori Split Pad Pro دارای مجوز رسمی Hori که در 31 آگوست منتشر شد، که از مدل‌های استاندارد Switch و Switch OLED پشتیبانی می‌کند و Horipad Pro بی‌سیم با موضوع Zelda که در 28 جولای عرضه می‌شود، موجود است. مانند پشتیبانی از کنترل حرکت.

در کنار این کنترلرهای جدید Hori، گیم پدهای جدید با موضوع Zelda نیز از Zengrip، IINE، PDP و PowerA در دسترس هستند. و اگر خوش شانس باشید، همچنان می توانید مدل رسمی Tears of the Kingdom Switch را به صورت آنلاین پیدا کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  مقایسه شرکت های ارائه دهنده اینترنت ADSL و بهترین اینترنت پهن باند در ایران
تحریریه مجله بازی یک گیمر