یوبی‌سافت به مخالفت قانون‌گذاران جنگ ستارگان درباره ماموریت DLC Jabba The Hutt پاسخ می‌دهد

یوبی‌سافت به واکنش‌های شدید درباره Jabba the Hutt در Star Wars Outlaws و این واقعیت که برخی از محتواها منحصر به فصل است، پاسخ داده است. یوبی‌سافت در بیانیه‌ای اعلام کرد که تنها یک ماموریت، «جابای گمبیت»، منحصر به Season Pass است.

بقیه داستان شرور در دسترس همه است. یوبی سافت گفت که ماموریت پولی کاملا اختیاری است و تنها بخشی از مشارکت Jabba در Star Wars Outlaws است.

در حال پخش: تریلر رسمی فیلم Star Wars Outlaws: Star Wars Outlaws:

یکی از سخنگویان به IGN گفت: «Jabba the Hutt و Hutt Cartel یکی از سندیکاهای اصلی در Star Wars Outlaws هستند و بخشی از تجربه برای همه کسانی است که بازی را بدون توجه به نسخه خریداری می‌کنند. “ماموریت 'جابا's Gambit' یک ماموریت اضافی اختیاری با کارتل هات در طول سفر کی و نیکس از طریق حاشیه بیرونی است.”

این ماموریت خاص برای هر کسی که Season Pass Outlaws یا هر نسخه ای از بازی را که با Season Pass ارائه می شود خریداری کند، در دسترس است. Season Pas همچنین دارای دو بسته DLC پس از عرضه است که حاوی «داستان‌ها، مأموریت‌ها و مناطق جدید برای کشف» است. همچنین دارای بسته شخصیت Kessel Runner است که شامل لوازم آرایشی بیشتری برای Kay و Nix است. ظاهراً قیمت سیزن پس به تنهایی هنوز منتشر نشده است، اما هر دو نسخه Gold Edition (110 دلار) و Ultimate Edition (130 دلار) دارای سیزن پس هستند.

ماموریت Jabba's Gambit شامل بازیکنانی می‌شود که با Jabba کار می‌کنند و باید از دروید ND-5 بدهی دریافت کنند. پس از فاش شدن وجود این ماموریت، برخی از افراد از یک ماموریت داستانی که در پشت دیوار قفل شده بود ابراز ناراحتی کردند.

یوبی سافت گفت که خرید بازی Star Wars Outlaws یا نسخه ممتازی که شامل آن می شود، تنها راه برای اجرای ماموریت Jabba's Gambit «در زمان راه اندازی» است. این عبارت نشان می‌دهد که یوبی‌سافت می‌تواند این ماموریت را در آینده برای همه قابل بازی کند، اگرچه این مورد تأیید نشده است.

بخوانید  سونی عجله ای برای ساخت Spider-Man 4 ندارد

Star Wars Outlaws در 30 آگوست منتشر می شود، اما هر کسی که نسخه طلایی یا نسخه نهایی را خریداری کند می تواند سه روز زودتر از 27 آگوست بازی کند. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای پیش‌سفارش GameSpot's Star Wars Outlaws را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر