تام هالند یک سال از بازیگری مرخصی می گیرد



تام هالند، بازیگری که بیشتر با نام پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، اعلام کرد که یک سال مرخصی خواهد گرفت. این عمدتا به دلیل تولید شدید آخرین نمایش او در Apple TV +، اتاق شلوغ است.

در مصاحبه با اضافیهالند گفت: “مطمئناً زمان سختی بود. ما در حال بررسی احساساتی بودیم که قطعاً قبلاً هرگز آن ها را احساس نکرده بودم. و علاوه بر آن، تهیه کننده بودن، پرداختن به مسائل روزمره که پیش می آید. با هر مجموعه فیلمی، فقط آن سطح فشار اضافی را اضافه کنید.”

هالند توضیح داد که از “منحنی یادگیری تهیه کننده شدن” لذت می برد، اما مدیریت آن علاوه بر بازیگری بیش از توانایی او بود. هالند توضیح داد که چگونه کار روی نمایش باعث شکست او شد:

هالند گفت: «من با کار سخت غریبه نیستم. “من با این ایده زندگی کردم که سخت کوشی کار خوب است. باز هم نمایش من را شکست. زمانی فرا رسید که به استراحت نیاز داشتم و ناپدید شدم و یک هفته به مکزیک بودم و در ساحل بودم و من” من اکنون یک سال مرخصی می گیرم، و این نتیجه دشواری این نمایش است. من هیجان زده هستم که ببینم چگونه می شود. احساس می کنم کار سخت ما بیهوده نبوده است.

The Crowded Room در 9 ژوئن در Apple TV+ نمایش داده می شود و داستان دنی سالیوان را روایت می کند که به دلیل دست داشتن در تیراندازی های مرکز راکفلر در سال 1979 دستگیر شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تام هالند، داستان ما را در مورد فیلم محبوب مرد عنکبوتی و نحوه به روز رسانی او در تاریخ انتشار مرد عنکبوتی 4 بررسی کنید.

بخوانید  Destiny 2 évolue une fois de plus avec Lightfall | Bavardage de fer

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.