سونی عجله ای برای ساخت Spider-Man 4 ندارد

روتمن می‌گوید در نهایت سونی فیلم مرد عنکبوتی 4 را می‌سازد، اما جزئیات بیشتری را به اشتراک نمی‌گذارد و ظاهراً باید کمی بیشتر برای آن فیلم صبر کنیم. وی افزود: کووید تأثیر وحشتناکی داشته است. اما در مقطعی، عموم مردم فراتر از آن خواهند رفت. من معتقد نیستم که سرویس‌های استریم تهدیدی برای مرگ فیلم‌ها هستند، اما فکر می‌کنم فقدان آثار اورجینال مقصر این موضوع خواهد بود.»

توماس روتمن، مدیرعامل سونی پیکچرز به تازگی با هالیوود ریپورتر مصاحبه کرده است و از صحبت های او به نظر می رسد به این زودی ها نباید منتظر اخبار فیلم Spider-Man 4 باشیم. روتمن در بخشی از سخنرانی خود می گوید که نمی داند چه زمانی می توانیم منتظر مرد عنکبوتی 4 باشیم. با این حال، او می گوید که سونی قصد دارد به ریسک کردن با فیلم های مبتنی بر شخصیت های مرد عنکبوتی مانند موربیوس و ونوم ادامه دهد و به این موضوع ادامه می دهد. فیلم هایی بر اساس مادام وب و کریون شکارچی.

اگرچه Spider-Man: No Way Home موفقیت بزرگی بود، وضعیت مرد عنکبوتی در حال حاضر نامشخص است و تام هالند به طور رسمی قراردادی برای حضور در Spider-Man 4 امضا نکرده است. با این حال، ماه گذشته، شایعه ای تایید نشده وجود داشت که تام هالند با مارول و سونی برای سه گانه جدید و یکی دو فیلم دیگر قرارداد امضا کرده بود. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونSpider-Man 4 ممکن است کمی دیرتر از زمان مورد انتظار تولید و عرضه شود.

البته طرفداران مرد عنکبوتی می توانند انتظار داشته باشند که تا دو سال آینده انیمیشن های بیشتری از مرد عنکبوتی منتشر شود. ابتدا Spider-Man: Across the Spider-Verse در سال 2023 اکران خواهد شد و پس از آن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse در سال 2024 منتشر خواهد شد. همچنین شایعه شده است که Spider-Man 4 در سال 2024 یا 2025 منتشر خواهد شد.

رئیس سونی پیکچرز می گوید استودیو عجله ای برای ساخت فیلم مرد عنکبوتی 4 ندارد، اما در نهایت این کار را انجام خواهد داد.