جزئیات نقشه جهان باز Call of Duty: Black Ops 3 فاش شد

علاوه بر این، بازیکنان می توانستند عناصر اقتصادی و ساختمانی بسیاری را در این محیط ها ببینند. متاسفانه برنامه تولید این کمپین در اواسط تولید توسط Tri-Arc کنار گذاشته شد و محیط های در نظر گرفته شده برای کمپین نهایی بازی در سال 2015 خطی بودند. به نظر می رسد که این تغییر برای توسعه دهندگان بسیار سخت بوده است. چون باید سختی و کرانچ شدیدی را تحمل می کردند تا بازی را به موقع منتشر کنند.

نظر شما در مورد لغو کمپین جهان باز Call of Duty: Black Ops III چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

به نظر می رسد جزئیات جدیدی از نقشه های جهان باز بازی Call of Duty: Black Ops 3 فاش شده است.

طبق آخرین اطلاعات لو رفته، به نظر می رسد قبل از انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 3، استودیو Triarc کمپینی را در نقشه های جهان باز ایجاد کرده است. با این حال، احتمالا پس از یک سال کار بر روی این کمپین، Triarc تصمیم گرفت این برنامه را کنار بگذارد. جیسون شرایر اولین بار در سال 2019 اعلام کرد که استودیو Tri-Arc قصد دارد کمپین Black Ops 3 را به عنوان یک جهان باز توسعه دهد.

چرخه انتشار بازی Call of Duty اکتیویژن در سال های پس از انتشار Black Ops 3 مورد بررسی و انتقاد طرفداران قرار گرفته است. بسیاری از طرفداران اکتیویژن و حتی کارمندان امیدوارند که تصاحب احتمالی شرکت مایکروسافت بتواند این روند را تغییر دهد. در انتها می‌توانید فیلم‌های لو رفته از محیط‌های کمپین جهان باز Black Ops 3 را مشاهده کنید.

بخوانید  توسعه دهندگان Redfall امیدوار بودند که بازی توسط مایکروسافت مجدداً راه اندازی یا لغو شود

بازی Call of Duty: Black Ops 3 در سال 2015 منتشر شد و نقدهای خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد. با این حال، برخی از منتقدان از عدم نوآوری بازی انتقاد کردند.شاید اگر کمپین جهان باز محقق می شد، انتقاد از عدم نوآوری و پیشرفت Black Ops 3 در این سری را کم اهمیت جلوه می داد. Call of Duty. با این حال، همانطور که از نسخه های Callaf Duty انتظار دارید، این بازی موفقیت مالی قابل توجهی نیز داشت.

جزئیات کمی در مورد این برنامه در آن زمان منتشر شده بود و اکنون که اطلاعات جدیدی فاش شده است، می توان ایده بسیار بهتری از مقیاس برنامه داشت. به گفته یکی از کاربران Reddit، تعدادی از تصاویر طراحی نقشه جهان باز Black Ops 3 به بیرون درز کرده است که محیط های گسترده ای را نشان می دهد. محیط‌های جهان باز بازی احتمالاً شامل حالت‌های مینی مختلفی مانند ماموریت‌های ترور، دفاع و خرابکاری می‌شد. علاوه بر این، چرخه روز و شب و همچنین شرایط آب و هوایی متفاوت برای این محیط ها وجود داشت.