پوشش تصویری زنده رویداد مایکروسافت توسط زومجی؛ ساعت 20 امشب + قیمت کارت هدیه

قیمتپنج کارت هدیه ۲۵ دلاری به پنج برنده تعلق می گیرد که برندگان از کارت های هدیه پلی استیشن، ایکس باکس، استیم و نینتندو انتخاب می شوند. لطفاً به خاطر داشته باشید که برای تماس با برندگان باید یک ایمیل یا شماره تماس معتبر برای حساب یک گیمر خود مشخص کرده باشید.

رویداد Xbox امشب برگزار می‌شود و یک گیمر آن را به صورت زنده و ویدیویی پوشش می‌دهد که می‌توانید برای شانس بردن یک کارت هدیه تماشا کنید.

در ادامه رویدادهای گیمینگ چند روز گذشته، رویداد ایکس باکس از ساعت 20:30 امشب (یکشنبه) برگزار می شود و به خصوص طرفداران این شرکت بی صبرانه منتظر ارائه بازی های مختلف آن هستند. آثاری مانند Fable، Forza Motorsport جدید و بازی هایی مانند Avowed به احتمال زیاد در این رویداد نمایشی خواهند داشت و Starfield نیز نمایش مفصلی خواهد داشت.

حدود نیم ساعت زودتر یعنی از ساعت 20 در یک گیمر با شما خواهیم بود تا با هم این رویداد را تماشا کنیم. پوشش زنده از طریق دوربین های یک گیمر و یوتیوب و همچنین دنبال کردن این صفحه در دسترس خواهد بود و می توانید اخبار و تریلرهای رویداد را در وب سایت و رسانه های اجتماعی دنبال کنید. اما پوشش زنده امشب، پنج جایزه ویژه همچنین دارای کارت هدیه به صورت قرعه کشی می باشد، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • 1- در سایت یک گیمر ثبت نام کنید یا با نام کاربری خود وارد سایت یک گیمر شوید.
  • 2- نظر یا نظر خود را در نشریه اصلی رویداد (همان نشریه) در قسمت نظرات ارسال کنید.
  • 3- در پایان رویداد ساعت 22:00 با حمایت موبوگیفت، بین پنج شرکت کننده قرعه کشی می کنیم و به پنج شرکت کننده، کارت هدیه اهدا می شود.
بخوانید  پیش خرید Street Fighter 6 برای PC در حال حاضر تخفیف دارد

موبوگیفتاسپانسر کاور یک گیمر یک فروشگاه معتبر ارائه دهنده انواع گیفت کارت برای ایکس باکس، پلی استیشن، استیم، اپل، نینتندو و روبلکس رسمی با تحویل فوری است. هم اکنون می توانید با مراجعه به وب سایت موبوگیفت با کد کوپن زومگ، گیفت کارت های موبوگیفت را با تخفیف خریداری کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر