تریلر با رویدادهای غیرمعمول در فانوس دریایی در لایه های ترس روبرو شوید

بازی Layers of Fear در تاریخ 25 ژوئن (15 خرداد) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه استاندارد بازی با قیمت 29.99 دلار و نسخه لوکس آن 34.99 دلار قیمت دارد. دارندگان Layers of Fear (2016) و Layers of Fear 2 می توانند این بازی را تا دو هفته پس از انتشار با 30 درصد تخفیف خریداری کنند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، تیم بلوبر و استودیو انشار تریلر جدیدی از بازی ترسناک روانشناختی اول شخص Layers of Fear را با طرفداران به اشتراک گذاشتند. این ویدیو بر روی Writer، شخصیت قابل بازی جدید تمرکز دارد که برای بررسی وقایع وارد فانوس دریایی می شود. البته اتفاقات عجیبی می افتد و تریلر جدید در کنار وحشت و اتفاقات سورئال نشان می دهد که امکان دیدن دوباره پسرش برای شخصیت اصلی وجود ندارد.

دانلود فیلم آپارات

Layers of Fear شامل نسخه های اول و دوم بسته الحاقی Layers of Fear و Inheritance است که همگی برای Unreal Engine 5 بازسازی شده اند. این بازی از فناوری Lumen، ردیابی، تنظیمات گرافیکی نور حجمی (کیفیت افکت های نوری) و HDR پشتیبانی می کند. این نسخه میزبان محتوای جدیدی به نام The Final Note است که بر روی ماجراهای همسر هنرمند از اولین بازی این مجموعه تمرکز دارد.

تریلر جدیدی از Layers of Fear منتشر شده است که نویسنده، یک شخصیت قابل بازی جدید را نشان می دهد که با رویدادهای سورئال سروکار دارد.