پیش خرید Street Fighter 6 برای PC در حال حاضر تخفیف دارد

سلب مسئولیت: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

علاوه بر پاداش‌های کامل بازی و پیش‌سفارش، کد تخفیف 5 درصدی نیز دریافت می‌کنید که در خریدهای بعدی Fanatical قابل استفاده است.

Street Fighter 6 یکی از موردانتظارترین نسخه های سال 2023 است که حالت های بازی و سبک های کنترلی کاملاً جدیدی را ارائه می دهد که برای طرفداران بازی های مبارزه ای در تمام سطوح مهارت مناسب است. بازیکنان می توانند شخصیت قابل شخصی سازی خود را بسازند و در حالت جدید تور جهانی مترو سیتی را کاوش کنند یا در Battle Hub آنلاین با بازیکنان دیگر پاتوق کنند و به چالش بکشند.

تمام نسخه‌های بازی شامل یک پوسته شخصیت غیرقابل بازگشایی اضافی برای Chun-Li، Jamie، Manon، Dee Jay، Juri و Ken به عنوان جایزه پیش‌سفارش است. نسخه‌های Street Fighter 6 Deluxe و Ultimate نیز حاوی محتوای اضافی هستند. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای پیش‌سفارش Street Fighter 6 ما را بررسی کنید.

مبتدیان می توانند با مکانیک های پیچیده بازی و 18 شخصیت قابل بازی با طرح های جدید کنترل مدرن و پویا آشنا شوند. می‌توانید در آخرین پوشش پیش‌نمایش Street Fighter 6 اطلاعات بیشتری درباره این تغییرات و بیشتر بخوانید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Street Fighter 6 در تاریخ 1 ژوئن برای رایانه های شخصی، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

بخوانید  هر آنچه از iOS 17 انتظار داریم

هنوز چند ماه دیگر تا Street Fighter 6 باقی مانده است، اما گیمرهای رایانه شخصی می توانند اولین نسخه از بازی را با 15 درصد تخفیف در Fanatical قبل از انتشار آن در 1 ژوئن خریداری کنند. را تخفیف برای تمام نسخه های Street Fighter 6 اعمال می شود بر روی رایانه شخصی و نسخه استاندارد را به 51 دلار (60 دلار)، نسخه Deluxe را به 72.24 دلار (معمولاً 85 دلار) و نسخه Ultimate را به تنها 89.24 دلار (معمولاً 105 دلار) کاهش می دهد.