لوگوی Ghostbusters در پوستر فیلم Ghostbusters: Afterlife 2 ثابت شد

دنباله The Ghostbusters: Afterlife، با عنوان آزمایشی Firehouse، قرار است در 29 دسامبر 2023 اکران شود. این دنباله در گیشه این ماه با پروژه های محبوب دیگری مانند Wonka و Aquaman and the Lost Kingdom رقابت خواهد کرد.

در روز شکارچیان ارواح، Sony Pictures پوستر جدیدی را با طرفداران به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد مربوط به فیلم Ghostbusters: Afterlife 2 باشد. Sony Pictures UK پوستر جدیدی از فیلم آینده را در توییتی منتشر کرد که نشان می دهد لوگوی شکارچیان ارواح کاملاً یخ زده است. هیچ توضیحی برای این پوستر داده نشده است و دقیقاً نمی دانیم با چه چیزی سر و کار داریم.

گیل کنان او فرماندهی Ghostbusters: Afterlife 2 و با او را بر عهده دارد جیسون ریتمن فیلمنامه نوشته شده است. کری کون، پل راد و ماکینا گریس آنها دوباره برای فصل بعدی در داستان خانواده اسپنگلر باز می گردند.

اگرچه جزئیات زیادی در مورد دنباله Ghostbusters: Afterlife وجود ندارد، اما اخیراً تصاویری از پشت صحنه قسمت دوم منتشر شده است که بازگشت فیلم را نشان می دهد. ویلیام آترتون، ارنی هادسون و پل راد او داستانی داشت. به عنوان فیلم‌های Ghostbusters 2 در نیویورک، بازیگران در همان فضای فیلم‌های اصلی بازخواهند گشت. در زیر می توانید پوستر Ghostbusters: Afterlife 2 را مشاهده کنید.

سونی پیکچرز پوستر جدیدی را برای دنباله فیلم Ghostbusters: Afterlife منتشر کرده است که لوگوی Ghostbusters را به شکل منجمد نشان می دهد.

فیلم Ghostbusters: Afterlife پس از اکران در سال 2021 توانست 200 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. بیل مری، دن آیکرویدارنی هادسون آنی پاتس، سیگورنی ویورکری کون فین ولفهاردماکینا گریس و پل راد در این فیلم بازی کردند. فیلم «شکارچیان ارواح: جهان باقی می‌ماند» به ماجراهای یک مادر مجرد و دو فرزندش می‌پردازد که به مزرعه‌ای در سامرویل، اوکلاهاما نقل مکان می‌کنند، اما زمانی که زمین‌لرزه‌های عجیبی رخ می‌دهد، فرزندان خانواده متوجه ارتباط پدربزرگشان می‌شوند. شکارچیان ارواح». آنها متوجه می شوند که تبدیل به یک افسانه شده است.

بخوانید  Payday 3 Dev می‌داند که فشار برای ارائه دنباله وجود دارد

لوگوی Ghostbusters در پوستر فیلم Ghostbusters: Afterlife 2 ثابت شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر