نظرسنجی جدید نشان می دهد که قمار چقدر در حال رشد است



یک نظرسنجی جدید از شرکت مادر GameSpot Fandom اکنون در دسترس است که وضعیت فعلی بازار بازی‌های ویدیویی را برجسته می‌کند و جزئیاتی را در مورد افرادی که بازی می‌کنند ارائه می‌کند.

گزارش Fandom’s Inside Gaming که بر اساس نظرسنجی از 15000 کاربر Fandom است، حاوی تعدادی یافته کلیدی است. اینها شامل این یافته است که تعامل بازی در تمام جمعیت‌شناسی، پلتفرم‌ها و ژانرها در طول پنج سال گذشته افزایش یافته است. 45 درصد از گیمرهایی که در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که بیشتر از همیشه زمان خود را صرف بازی کردن می کنند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که نسل‌های قدیمی‌تر گیمرها نسبت به نوجوانان، ساعت‌های بیشتری در هفته را صرف بازی می‌کنند و از سوی دیگر، ژنرال Z. Millennials به بازی‌ها علاقه خاصی دارند و 52 درصد از آنها بازی‌ها را به عنوان سرگرمی اصلی خود رتبه‌بندی می‌کنند.

نکته مهم دیگر از گزارش Inside Gaming این است که 75 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که در حین بازی می خورند و می نوشند، اما بیایید امیدوار باشیم که پیتزا نباشد زیرا می تواند خیلی سریع به یک آشغال چرب تبدیل شود.

یکی دیگر از یافته های قابل توجه این است که والدین و سرپرستان به طور فزاینده ای مزایای بازی با فرزندان خود را مشاهده می کنند. والدین و سرپرستان مورد بررسی گفتند که 77 درصد بیشتر موافق هستند که بازی مهارت های مهم زندگی را آموزش می دهد و 38 درصد بیشتر موافق هستند که بازی به ایجاد کار گروهی و همکاری کمک می کند.

بخوانید  این مجموعه 400 دلاری Lego Batcave بخشی از اسباب بازی و بخشی هنری است

در اینجا چند یافته دیگر از گزارش Inside Gaming آمده است:

  • هنگام تحقیق در مورد بازی‌های جدید، مردم می‌گویند «کیفیت بازی» بالاترین کیفیت برای کمک به تصمیم‌گیری است، پس از آن «داستان و طرح» و سپس «طراحی و تصاویر بصری».
  • با این حال، نسل‌های جوان‌تر می‌گفتند «هیجان فرهنگی» یک عامل تعیین‌کننده بزرگ‌تر است.
  • از نظر انگیزه برای بازی کردن، پاسخ دهندگان گفتند که کاهش استرس بالاترین میزان را دارد، پس از آن آرامش و سپس فرار.

برای خیلی بیشتر، حتما بخوانید گزارش کامل از Fandom Inside Gaming.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر