فهرست بازی‌های PlayStation Plus Extra و Premium برای آوریل 2023


در آوریل 2023، بازی هایی مانند Kena: Bridge of Spirits، Doom Eternal و The Evil Within به کاتالوگ بازی های پلی استیشن پلاس اضافه خواهند شد.

سونی در چند ماه گذشته همواره تلاش کرده تا بازی های جدید و خوبی را در کاتالوگ سرویس پلی استیشن پلاس که برای کاربران رده های اضافی و پریمیوم در دسترس است ارائه کند و این روند همچنان ادامه دارد. اکنون لیست کامل آثاری که در آوریل 2023 به پلاس اضافه خواهند شد مشخص شده است.

برخی از بازی‌های بزرگ Bethesda مانند Doom Eternal، The Evil Within و دو بازی از سری Wolfenstein شامل Wolfenstein 2: The New Colossus و Wolfenstein: The Old Blood و Sackboy: A Big Adventure به این سرویس آورده می‌شوند.

از دیگر آثار این ماه می توان به کنا: پل ارواح، ریدر جمهوری، Slay the Spire، Monster Boy and the Cursed Kingdom، Paradise Killer و در نهایت Bassmaster Fishing اشاره کرد.

علاوه بر این، لیست بازی های کلاسیک که فقط برای کاربران سطح برتر در دسترس خواهند بود، اعلام شده است. بنابراین پنج بازی جدید که همگی از آثار Bethesda هستند به پلاس پریمیوم اضافه خواهند شد. پلی استیشن 4 نسخه های بازسازی شده بازی های Doom، Doom 2، Doom 3 و Doom 64 با Dishonored: Definitive Edition به سرویس پلاس خواهند آمد.

تمامی این بازی ها در تاریخ 29 آوریل (18 آوریل) برای کاربران پلاس در دسترس خواهند بود. لازم به ذکر است که سونی اعلام کرده است که چندین بازی از کاتالوگ پلاس تا 25 می (15 اردیبهشت) از این سرویس حذف خواهند شد که از آن جمله می توان به Marvel’s Spider-Man، Resident Evil و NBA 2K Playgrounds اشاره کرد.

بخوانید  Gotham Knights امروز حالت های چند نفره جدید را در یک به روز رسانی رایگان اضافه می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر