این مجموعه 400 دلاری Lego Batcave بخشی از اسباب بازی و بخشی هنری است

Bat-mania تا یک ماه دیگر به صحنه بازمی گردد، و اگر نمی توانید صبر کنید تا مایکل کیتون را در The Flash ببینید بسیار برای آخرین مجموعه لگو که در راه است هیجان زده هستم. بر اساس Batman Returns در سال 1992 و لانه Batcave که در دوره قبلی کیتون با عنوان Caped Crusader دیده شد، لگو Batcave Shadowbox هر دو یک اسباب بازی هستند. و یک قطعه نمایش زمانی که به طور کامل ساخته شد.

برای یک نوستالژی مقرون‌به‌صرفه‌تر – اما موقتی – از نوستالژی بتمن، می‌توانید فلش را هنگام اکران در سینماها در 16 ژوئن 2023 تماشا کنید. در کنار کیتون و ازرا میلر، بن افلک و تجسم شوالیه تاریکی او، در کنار بازیگر سرخ‌رنگ کیتون و ازرا میلر نیز بازی می‌کنند. مایکل شانون نقش خود را در نقش ژنرال زود بازی خواهد کرد و ساشا کاله اولین بازی Supergirl خود را انجام خواهد داد.

در داخل جعبه 3981 بلوک، به علاوه مینی فیگورهای بتمن، مکس شرک کریستوفر واکن، پنگوئن، زن گربه ای، بروس وین و آلفرد پنی ورث را خواهید دید. Batcave که از این مجموعه ساخته اید دارای جزئیات معتبری است، از جمله عناصر متحرکی که می توان از پشت آن را کنترل کرد و دارای صندلی فرمان، مانیتور کامپیوتر و حتی گاوصندوق بتسویت است. بر روی همه چیز، یک Batmobile قابل ساخت است که عناصر تعاملی خاص خود را دارد.

شرحی ارائه نشده است

پس از تکمیل مجموعه پخش، می توان آن را به عنوان یک دیوراما در خانه یا محل کار شما نمایش داد. لگو می‌گوید قد آن 11 اینچ، عرض 20 اینچ و عمق 5.5 اینچ است، بنابراین به راحتی می‌توان آن را روی میز یا قفسه نمایش داد. این یک مجموعه گران قیمت لگو خواهد بود و وب سایت لگو آن را با قیمت 400 دلار قبل از عرضه در 8 ژوئن در لیست قرار داده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آلبوم عکس

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلری جدید از بازی Lies of P منتشر شد