جشن اکشن و انفجار در تریلر جدید فیلم Extraction 2 نتفلیکس

تریلر جدید نتفلیکس فیلم Extraction 2 با بازی کریس همسورث با صحنه های اکشن و انفجارهای زیادی منتشر شد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید Extraction 2 منتشر شد. در تریلر جدید دنباله فیلم Extraction که نتفلیکس امروز منتشر کرد، شاهد تصاویر جدیدی از نحوه نجات تایلر ریک و بازگشت آن به میدان جنگ هستیم. در تریلر جدید این فیلم اکشن شاهد تصاویر جذاب و برش نخورده زیادی هستیم. صحنه های اکشن با انفجارهای متعدد در واقع به نظر می رسد Extraction 2 از هر نظر بزرگتر از قسمت اول خواهد بود. در ادامه می توانید این تریلر جالب را تماشا کنید:

کریس همزوورث AT نقش تایلر ریک، گلشیفته فراهانی در نقش نیک خان، آدام بسا، دانیل بارنهارت، تیناتین دالاکیشویلی، سیندی فلپس و جاستین هاول از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Extraction 2 ایفای نقش کرده‌اند. گفته می شود در ادامه فیلم Extraction شاهد یک سکانس اکشن 14 دقیقه ای بدون کات خواهیم بود. همچنین مانند قسمت اول جو روسو وی مسئولیت نگارش فیلمنامه قسمت دوم این فیلم اکشن را بر عهده داشت.

کریس همسورث در پوستر جدید فیلم Extraction 2 در زندان و با آتش مبارزه می کند

دانلود از آپارات

کریس همسورث یک دختر بچه را در پوستر جدید Extraction 2 نجات می دهد

مقاله مرتبط

  • نقد و بررسی فیلم Extraction

علاوه بر این، جو روسو به همراه برادرش، آنتونی روسو آنها به عنوان تهیه کننده در ادامه فیلم Extraction حضور دارند و کمپانی AGBO که متعلق به این دو برادر است، ساخت فیلم Extraction 2 را بر عهده گرفت. نتفلیکس پیش از این اعلام کرده بود که بیش از 99 میلیون کاربر شبکه این فیلم را تماشا کرده اند. فیلم Extraction در 4 هفته اول اکرانش. همانند قسمت اول، سم هارگریو Extraction 2 را کارگردانی کرد.

بخوانید  حساب 27000 کاربر کلاهبردار کالاف دیوتی مسدود شد

پس از اینکه تایلر ریک به سختی از حوادث فیلم اول جان سالم به در می برد، به عنوان یک مزدور Black Ops بازگشته تا ماموریت مرگبار دیگری را در Extraction 2 انجام دهد. او باید یک خانواده زخمی و آسیب دیده را از زندان از دست گروهی از گانگسترهای بسیار بی رحم گرجی نجات دهد و در در ضمن او باید ابتدا آنها را از زندان و سپس از این کشور خارج کند. علاوه بر این، نتفلیکس سه پوستر جدید از Extraction 2 منتشر کرد که در زیر مشاهده می کنید:

هلیکوپتر در تعقیب کریس همسورث در پوستر جدید فیلم Extraction 2

Extraction 2 در تاریخ 16 ژوئن در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر