این آخر هفته چه بازی کنیم: از دیابلو تا مشابه دیابلو!

خوب، پس از تجربه ای بسیار جدی در سبک اکشن هک اند اسلش، به سراغ یک کار نه چندان جدی در این سبک برویم و چه چیزی بهتر از یک بازی مرتبط با Minecraft؟ Minecraft Dungeons قطعا تجربه کاملی نیست و از نظر کیفیت با آثاری مانند Diablo قابل مقایسه نیست. با این حال، تجربه کلی بازی سرگرم کننده است و به خصوص بازی با دوستان می تواند زمان خوبی را برای شما رقم بزند.

    Minecraft Dungeons با دشمنان مبارزه کنید

هیچ کلاس شخصیت متفاوتی در Minecraft Dungeons وجود ندارد و بازیکنان می توانند از هر زره یا سلاحی که دوست دارند استفاده کنند. دنیای بازی همان فضای آشنای Minecraft را دارد و بسیاری از جنبه های مراحل از جمله دشمنان به صورت تصادفی طراحی شده اند که ارزش تکرار بازی را افزایش می دهد.

دلیل اصلی این موضوع این است که اگرچه دیابلو 3 در مقایسه با بسیاری از بازی‌ها همچنان اثری با فضای تاریک و مرموز به حساب می‌آید، اما از این نظر نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار نرم‌تر است و برخی از طرفداران قدیمی این سری معتقد بودند. که فضای بازی فاقد حس دیابلو بود. شاید به همین دلیل سازندگان اعلام کردند که نسخه چهارم قرار است از نظر روحی بیشتر شبیه نسخه 2 و زودتر از نسخه سوم باشد. یکی دیگر از مواردی که فضای زیادی برای Diablo 3 داشت، الزام آن به آنلاین بودن دائمی پخش کننده بود، حتی در بخش تک نفره که در زمان انتشار مشکلات زیادی ایجاد کرد و برخی از بازیکنان نداشتند. یک تجربه خوب در بازی به همین دلیل است.

بخوانید  شباهت های انیمیشن انکانتو و کوکو | دو فیلم از یک خط داستانی!

وقایع بازی Diablo 4 قرار است 30 سال پس از وقایع بسته Reaper of Souls دیابلو 3 رخ دهد و اگر با آگاهی از داستان نسخه قبلی به آنجا بروید، قطعا می توانید از بازی لذت بیشتری ببرید. بازی Diablo 3 در سال 2001 شروع شد و در سال 2008 بود که برای اولین بار شاهد رونمایی رسمی از این بازی بودیم. طراح اصلی بازی Jay Wilson است که قبلا روی بازی هایی مانند Company of Heroes در استودیو Relic کار کرده است و طراح اصلی بازی جهان Leonard Boyarsky یکی از 6 سازنده نسخه اول Fallout است. یکی از نکات جالب در مورد بازی این بود که در طول مراحل ساخت، فضای کلی آن چندین بار تغییر کرد و در نهایت به عاملی تبدیل شد که برخی از بازیکنان با آن مشکلی نداشتند و برخی خیر.

اما با وجود این محدودیت ها، Diablo 3 هنوز یک بازی نقش آفرینی اکشن هک اند اسلش واقعا جذاب و اعتیاد آور است. داستان بازی 20 سال پس از وقایع نسخه دوم دنبال می شود و بازیکنان باید بار دیگر با نیروهای اهریمنی مبارزه کنند. اگرچه داستان فانتزی جذاب همیشه یکی از ویژگی های مثبت سری دیابلو بوده است و این موضوع در مورد نسخه سوم نیز صدق می کند، اما بیش از هر چیز این گیم پلی جذاب بازی است که مخاطب را در تجربه این اثر غرق خواهد کرد. .

در نهایت نظرات خود را در مورد بازی های این هفته با یک گیمر و کاربران آن در میان بگذارید.

برای بازی تاکنون چندین بسته الحاقی منتشر شده است که هر کدام مراحلی را با حال و هوای متفاوتی به آن اضافه می کنند. Minecraft Dungeon در گیم پلی نیز موجود است و می تواند گزینه خوبی برای تجربه هک اند اسلش اما با فضای سرگرم کننده تر باشد.

بخوانید  بازی Destiny 2 Player Solos جدیدترین حمله بدون مرگ

در این قسمت از بازی های آخر هفته، ما آماده می شویم تا تجربه Diablo را تجربه کنیم! با یک گیمر همراه باشید.

بازی Minecraft Dungeons در همان دنیای فانتزی Minecraft اتفاق می افتد. شخصیتی به نام آرچی پس از طرد شدن توسط عزیزانش و ناتوانی در یافتن خانه دیگری برای خود، به طور تصادفی قدرت جادویی به دست می آورد و تبدیل به موجودی شیطانی به نام Arch-Illager می شود. این موجود تصمیم می گیرد از همه کسانی که او را نادیده گرفته اند انتقام بگیرد و حالا بازیکنان باید به شکل قهرمان با این شخصیت مبارزه کنند.

شخصیت های بازی Minecraft Dungeons

بازی Minecraft Dungeons

خانه تاریک و سیاه در بازی Diablo 3

در Diablo 3 انواع ماموریت ها پیش روی بازیکن قرار می گیرد و جدای از این ها، کاوش در دنیای بازی که می تواند با جستجوی غارت ارزشمند همراه باشد، هرگز تکرار نخواهد شد. بازیکنان می توانند بازی را با یکدیگر به صورت Co-Op تجربه کنند و حتی بعد از گذشت نسبتاً طولانی از انتشار بازی، می توانید ساعت های طولانی از تجربه Diablo 3 لذت ببرید، به خصوص اگر نیامده اید پیشنهاد می کنم. تا امروز به این مجموعه می‌روید و می‌خواهید نسخه جدید آن را بازی کنید، در این مدت باقیمانده، به سراغ نسخه سوم یا حتی نسخه ارتقا یافته قسمت دوم بروید و خود را برای Diablo 4 تجربه کامل Diablo را یاد بگیرید.

Diablo 4 کمی بیش از دو هفته دیگر باقی مانده است، و با توجه به اینکه بلیزارد در بازی های اخیر کمی از بلیزارد قدیمی محبوب فاصله گرفته است، این بازی فرصتی است تا دوباره این شرکت محبوب را در اوج ببینیم. بازی های قبلی دیابلو (به جز نسخه موبایل آن) همگی آثار موفق و ارزشمندی بودند و معمولاً فاصله زیادی بین انتشار آنها وجود داشت که یکی از عواملی است که دیابلو را به مجموعه ای خاص تبدیل کرده است. پس از گذشت 11 سال از بازی Diablo 3، حالا قرار است نسخه جدیدی از این سری را داشته باشیم و چه بهتر از این که به کشف اثری بپردازیم که بازی از نظر تاریخی، دنباله آن است.

بخوانید  احتمال کاهش ۱۸ درصدی قیمت حافظه RAM در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲

با قسمتی دیگر از مقالات در مورد بازی های آخر هفته در خدمت شما هستیم و این هفته با توجه به عرضه در آینده بازی Diablo 4 به سراغ دو اثر رفتیم که در مدت زمان باقی مانده تا انتشار می توانید به سراغ آنها بروید. از بازی و به خصوص اگر در گذشته تجربه ای از این سبک از بازی ها ندارید، آماده بازی شوید. پس منتظر معرفی بازی ها باشید:

شیاطین در دیابلو 3

بازی دیابلو 3

تحریریه مجله بازی یک گیمر