بازی Destiny 2 Player Solos جدیدترین حمله بدون مرگ



بازیکنان Destiny 2 برای شکست دادن برخی از سخت‌ترین محتوای تک‌نفره بازی شناخته می‌شوند، اما این آخرین شاهکار بسیاری را شگفت‌زده و تحت تأثیر قرار داد. Xemo بازیکن Destiny 2 توانست به تنهایی آخرین حمله بازی، Root of Nightmares را بدون حتی یک مرگ انجام دهد که اغلب توسط جامعه بازی به عنوان “عالی” شناخته می شود.

به طور معمول، مسابقه‌دهنده‌های برتر Destiny 2 صدها ساعت کار می‌کنند تا فقط یک رئیس حمله تک‌نفره را بکشند، همانطور که در مورد اتفاق افتاد. TheSnazzyRock اوایل امسال با این حال، Root of Nightmares به سرعت به عنوان یکی از ساده ترین حملات Destiny 2 شناخته شد، زیرا تنها دو ساعت پس از راه اندازی Lightfall توسط تیم Hard in the Paint تکمیل شد. بیش از 100000 بازیکن در روز اول دنبال شد.

در حال پخش: Destiny 2: Lightfall – Launch Trailer

حالا، برای روشن بودن، این نباید دستاورد Xemo را در اینجا کم کند، زیرا آنها حدود 200 ساعت کار کردند تا این اجرا اتفاق بیفتد و به مهارت بی‌نظیری نیاز داشت. با این حال، این واقعیت است که اصلاً قابل دستیابی است که در اینجا تا حدودی تعجب آور است. استراتژی Xemo استفاده از Solar Warlock’s Well of Radiance super برای جذب هزاران صدمات همراه با شمشیری با ویژگی Eager Edge برای افزایش تحرک بود.

با توجه Redditحداقل یک کاربر یوتیوب برای این کار جایزه 1000 دلاری ارسال کرده است، اما مشخص نیست که آیا این کار جدی بوده است یا خیر. در هر صورت، Xemo مطمئناً سزاوار تحسین برای این امکان است. لازم به ذکر است که به نظر می رسد Xemo از نبود a استفاده کرده است ضربه کلاچ بر روی باس، زیرا به او اجازه می‌داد تا به علاقه‌مندی Radiant خود ادامه دهد و از حمله جان سالم به در ببرد. به‌روزرسانی اخیر Lightfall بسیاری از انواع تفنگ‌ها را بهبود بخشیده است، از جمله تفنگ خودکار، تفنگ پالس، تفنگ پیش‌آهنگ و غیره.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر