کنترلر Nintendo Switch با تم New Zelda برای پیش خرید در آمازون آماده شده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

علاوه بر تم قهرمانانه، کنترلر محافظ شمشیر PowerA دارای دو دکمه قابل برنامه ریزی اضافی در پشت گیم پد است. انجام دادن شامل بلوتوث 5.0 است – به این معنی که می توانید آن را به رایانه شخصی یا دستگاه های تلفن همراه خود نیز متصل کنید – و با یک بار شارژ تا 30 ساعت عمر باتری دارد.

کنترلر Sword Protector طراحی منحصر به فردی دارد که بر اساس سلاح های نمادین لینک، با طرح رنگی مایل به سفید و آبی، تاج Hylian قرمز در مرکز، و برگردانی از شمشیر اصلی و سپر Hylian از The Legend of Zelda: Ocarina of طراحی شده است. ساعت روی دسته سمت چپ. این طرح به طور رسمی توسط نینتندو مجوز دارد.

شرحی ارائه نشده است

PowerA چندین کنترلر دیگر با مضمون زلدا، از جمله گزینه های با مضمون سیمی ارائه می دهد نفس طبیعت، شمشیر آسمانی، و اصل افسانه ی زلدا در NES – اما اخیراً یافتن آنها در انبار سخت‌تر شده است، بنابراین اگر می‌خواهید Sworn Protector را به مجموعه گیم‌پد خود اضافه کنید ارزش آن را دارد که از این مدل جدید استفاده کنید. همچنین اگر پیش‌سفارش محدود را از دست دادید، می‌تواند یک نسخه پشتیبان مناسب باشد. نسخه Tears of the Kingdom کنترلر حرفه ای و سوئیچ OLED. همچنین می‌توانید با پیش‌سفارش، کنترل‌کننده‌های Joy-Con با تم Zelda را دریافت کنید Tears of the Kingdom Switch OLED Special Edition.

بخوانید  نسخه بهبودیافته کانکتور 12V-2x6 جایگزین 12VHPWR می شود

از کلکسیونرهای Zelda سر به پا کنید: یک کنترلر جدید Switch Pro با تم Zelda به تازگی از PowerA منتشر شده است. می توانید جدید را وارد کنید کنترلر “Sworn Protector” به قیمت 45 دلار در آمازون.

تحریریه مجله بازی یک گیمر