جایزه پیش‌سفارش Dead Island 2 تابستان امسال منتشر شد

بسته‌های شخصیتی Dead Island 2 قرار است تابستان امسال برای دارندگان نسخه‌های Gold، Deluxe و HELL-A عرضه شوند.

بازی Dead Island 2 به تازگی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و رایانه های شخصی عرضه شدند. روند انجام این کار بسیار طولانی بود. به طوری که در ابتدای سال این بازی در سال 2014 معرفی شد و در آن زمان در استودیو Yager در حال توسعه بود.

با اعلام رسمی حساب توییتر Dead Island 2، استودیو Dumbaster قصد دارد بسته های شخصیتی را در تابستان 2023 برای کسانی که نسخه های ویژه بازی از جمله Gold، Deluxe و HELL-A را خریداری کرده اند، منتشر کند. این دو بسته برای شخصیت امی و جیکوب هستند که قبلا به خریداران نسخه های Gold، Deluxe و HELL-A بازی قول داده شده بود.

لازم به ذکر است که دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نمی توانند حالت بازی تعاونی را میزبانی کنند و این مشکل در آینده برطرف خواهد شد. با این حال، دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 پرو، ایکس باکس وان ایکس و نسل نهم می توانند بدون هیچ مشکلی میزبان حالت Co-op Dead Island 2 باشند.

با این حال، این موضوع ناکام ماند و سپس Deep Silver اعلام کرد که Sumo Digital Studios، توسعه‌دهنده بریتانیایی LittleBigPlanet 3، فرآیند توسعه را بر عهده گرفته است. در نهایت چند سال پیش این پروژه در اختیار استودیو Dumbaster قرار گرفت و خوشبختانه این استودیو توانست Dead Island 2 را تولید و منتشر کند.

بخوانید  Alan Wake 2 - All Nursery Rhymes And Dolls Guide
تحریریه مجله بازی یک گیمر