حساب 27000 کاربر کلاهبردار کالاف دیوتی مسدود شد

اکتیویژن اعلام کرد که حساب های 27000 کاربر کلاهبردار Call of Duty را مسدود کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که اکتیویژن اکانت 27000 کاربر کلاهبردار Call of Duty را مسدود کرده است. اکتیویژن گفت سیستم‌های تشخیص بهبود یافته و به‌روزرسانی‌های امنیتی جدید به ردیابی بازیکنان تقلب کمک می‌کنند و طرفداران باید منتظر موج‌های جدیدی از ممنوعیت حساب Callof Duty باشند.

این اتفاق پس از شروع فصل سوم Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone و همراه با دسترسی به نسخه آزمایشی رایگان بخش چند نفره از 16 تا 20 آوریل (4 تا 8 آوریل) رخ داد. Activision در بیانیه ای جدید گفت: “تیم Ricochet بیش از 27000 حساب را در آخر هفته شناسایی و با استفاده از یک سری از سیستم های تشخیص پیشرفته مسدود کرد.”

فصل 3 بازی Modern Warfare 3 و Warzone شامل 6 نقشه چندنفره 6 در 6 است که چهار مورد از آنها در روز راه اندازی در دسترس بودند و دو نقشه بعدی در اواسط فصل اضافه خواهند شد. فصل 3 Warzone نقشه محبوب Rebirth Island را به بازی بازگرداند و حالت Resurgence را برای بازیکنان فراهم کرد. حالتی که بازیکنان می توانند تا زمانی که یکی از هم تیمی هایشان زنده بماند، به جریان بازی بازگردند. بخش زامبی ها نیز محتوای جدیدی مانند ماموریت های داستانی را اضافه کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ویدیوی جدید گیم پلی Forza Motorsport فاش شد