معرفی بازی موبایل Katana ZERO, Samurai Story

بازی Katana ZERO NETFLIX به دلیل گیم پلی چالش برانگیز و داستانی جذاب می تواند تا مدت ها در ذهن مخاطب باقی بماند.

انتشار Katana ZERO برای پلتفرم های اندروید و آیفون یکی از بهترین تلاش های اخیر نتفلیکس در انتشار بازی های موبایلی است. اثری تحسین‌برانگیز که می‌تواند مانند نسخه‌های کنسولی، تجربه‌ای واقعا لذت‌بخش در موبایل باشد. به خصوص که Katana Zero تمرکز زیادی روی مکانیک های گیم پلی دارد و یک بازی مهارت محور نیز به حساب می آید. بنابراین انتقال سیستم کنترل بازی به صفحه نمایش لمسی تلفن همراه مهمترین قسمت این فرآیند است که خوشبختانه به بهترین نحو انجام شد. به این ترتیب حتی در مراحل پیچیده تر بازی به دلیل اجرای خوب بازی روی موبایل، با مشکل یا ضعف خاصی مواجه نخواهید شد.

بازی اندروید و آیفون Katana ZERO NETFLIX داستان یک سامورایی مبارز را روایت می کند که در یک شهر مدرن به عنوان یک قاتل زندگی می کند. بازیکن در نقش این سامورایی که حافظه چندان خوبی ندارد، با توجه به پرونده هایی که روانپزشکش دریافت می کند، باید فرد یا افرادی را نابود کند. در ابتدا همه چیز ساده به نظر می رسد، اما به تدریج رازهایی فاش می شود که داستان را پیچیده تر می کند.

بازی موبایل Katana ZERO NETFLIX

بازی موبایل Katana ZERO به بازیکن این امکان را می دهد تا دیالوگ های مهمی را در فرآیند ارتباط بین شخصیت اصلی و دیگر شخصیت ها انتخاب کند. اگرچه این دیالوگ ها نمی توانند تاثیر زیادی در پایان بازی داشته باشند، اما اطلاعات مهمی را فاش می کنند. اطلاعاتی که می تواند بازیکن را تشویق کند تا مکالمات متفاوت تری در بحث ها داشته باشد تا بازی را دوباره امتحان کند. به خصوص که با وجود پیچیدگی های داستان، بازیکن تمایل بیشتری به دنبال کردن دیالوگ ها برای درک و درک بهتر داستان دارد.

بخوانید  فیلم Daredevil: Born Again بازگشت مت مرداک و دوستانش را نشان می دهد.

در کنار گیم پلی چالش برانگیز و لذت بخش، موسیقی نیز تاثیر زیادی در جذاب تر کردن روند بازی داشت

Katana ZERO NETFLIX از نظر گیم پلی و طراحی صحنه در سطح بسیار خوبی قرار دارد و چالش های جذابی را به بازیکن ارائه می دهد. در هر مرحله، بازیکن باید بدون دریافت کوچکترین آسیب، دشمنان را به طور کامل نابود کند. علاوه بر این، علاوه بر تعداد زیادی از دشمنان اختصاص داده شده به هر سطح، گیم پلی روندی پرسرعت دارد و به بازیکن اجازه هیچ اشتباهی را نمی دهد. بنابراین در هر مرحله باید تنها از شمشیر کاتانا استفاده کنید و در محیط های مختلف حرکت کنید تا دشمنان مجهز به انواع سلاح های سرد و گرم را از بین ببرید. البته قدرت خاصی در روند بازی وجود دارد که می توان از آن برای کاهش سرعت زمان برای مدت محدودی استفاده کرد و حتی با ضربه کاتانا گلوله ها را بر روی دشمنان نیز مسدود کرد.

بازی موبایل Katana ZERO NETFLIX

موسیقی نیز یکی از مهم ترین مولفه های Katana ZERO NETFLIX است که در هر مرحله به شکلی متفاوت بازیکن را تحت تاثیر قرار می دهد. در ابتدای هر مرحله، شخصیت زیرو آهنگی را در هدفون خود پخش می کند و ماموریت را آغاز می کند. هر قسمت از بازی موسیقی متفاوتی دارد و به نوعی روح و هویت خاصی را به مراحل بازی تزریق می کنند.

Katana Zero به عنوان یک بازی پیکسلی واقعا گرافیک خوبی دارد و از نظر فنی جزو باکیفیت ترین بازی های موبایلی است. به خصوص اینکه لحظات برخورد شمشیر به دشمنان و اثرات خونینی که پس از آن رخ می دهد به قدری جذاب است که تکرار چندین بار آن بازیکن را خسته نمی کند. به طور کلی، Katana ZERO یک بازی خوش ساخت و سرگرم کننده است که بازیکنان کنسول های موبایل و به خصوص طرفداران پلتفرمر نباید آن را از دست بدهند. Katana ZERO برای اجرای روان نیاز به اشتراک نتفلیکس دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر