معرفی شخصیت یوجی ایتادوری از انیمه جوجوتسو کایزن

Itadori Yuji شخصیت اصلی مانگا و انیمه Jujutsu Kaisen است که تسوکونا را حمل می کند. پس بیایید بیشتر با این شخصیت آشنا شویم.

مقالات مرتبط:

این روزها مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن جیجی آکوتمی طرفداران زیادی پیدا کرده است و حالا در سلسله مقالاتی با شخصیت های این انیمه و مانگای محبوب بیشتر آشنا می شویم. پس از آشنایی با گوجو ساتورو، اکنون به سراغ شخصیت بروید بریم سراغ Itadori Yuji که شخصیت اصلی Jujutsu Kaisen است. ایتادوری یوجی یا یوجی ایتادوری در 20 مارس 2003 به دنیا آمد. او پسر جین ایتادوری و کائوری ایتادوری و نوه واسوکه ایتادوری است.

ایتادوری یوجی 173 سانتی متر قد دارد و موهای بلوند در مانگا دارد، اما موهایش در انیمه مشکی و صورتی است، اما چقدر از شخصیت او می دانیم؟ او توسط پدربزرگش که دارای اختیارات والدین بود بزرگ شد. یوجی ایتادوری تا دوران دبیرستان در شهر سندای زندگی عادی و ساده ای داشت تا اینکه با مگومی آشنا شد و پس از خوردن یکی از انگشتان تسوکونه، زندگی او عملا برای همیشه تغییر کرد. او سپس یکی از شاگردان گوجو ساتورو در دبیرستان جوجوتسو در توکیو شد، جایی که در کنار مگومی و نوبارا یکی از سه دانش آموز سال اول بود.

یوجی ایتادوری در فصل اول انیمیشن Jujutsu Kaisen او را در بیمارستان پیدا می کند

ایتادوری پس از خوردن انگشت تسوکونه نه تنها توانست پادشاه نفرین ها را کنترل کند و دوباره کنترل بدن او را به دست آورد، بلکه خوردن انگشت تسوکونه او را نکشید. به این ترتیب ایتادوری حامل تسوکونا شد و با خوردن تمام انگشتان این پادشاه ملعون، قدرت تسوکونا افزایش یافت و او توانست مدت طولانی تری بدن ایتادوری را کنترل کند. این توانایی باعث می شود ایتادوری توجه جوجو ساتورو را به خود جلب کند و تصمیم بگیرد به او کمک کند تا به عنوان دانش آموز در مدرسه جوجوتسو به زندگی خود ادامه دهد.

ایتادوری یوجی توانایی خاصی در کنترل تسوکونه، پادشاه نفرین ها دارد و به همین دلیل جذب گوجو ساتورو می شود.

یووجی ایتادوری به عنوان فردی منصف و مهربان توصیف می‌شود که می‌خواهد بدون هیچ داستان عمیق و چشم‌نواز رابطه به همه کمک کند و از آنها مراقبت کند. او برای زندگی ارزش قائل است و هدفش این است که همه مردم، حتی ملعونان، یک مرگ عادلانه دریافت کنند. به همین دلیل است که قتل انسان دیگر را غیراخلاقی می داند و سعی می کند به هر نحوی از آن دوری کند. مگر اینکه مجبور شود که آخرین راه حل است.

بخوانید  قابلیت جالبی به RTX Remix اضافه شده است

Itadori Yuuji شخصیتی فعال و برونگرا دارد.او همیشه در خیابان های توکیو می دود و اوقات خوبی را با نوبارا سپری می کند و همچنین اشتیاق زیادی به تمرین با گوگو دارد. یوگی همچنین در هنگام تلاش برای رسیدن به یک هدف یا اهداف خاص نیاز به تمرکز بالایی دارد و در هنگام مواجهه با آن بسیار سرسخت و احساسی است. او همچنین به دلیل بی تجربگی و عدم شناخت ارواح نفرین شده و جادوگران جوجوتسو کاملاً ساده لوح و بی تجربه است.

گوجو ساتورو و شاگردانش در قطار در پوستر فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن

اما او ثابت کرد که سریع یادگیرنده و سازگار با محیط خود است و به سرعت درک و کنترل انرژی نفرین شده خود را به دست می آورد. اگرچه یوگی عمدتاً خلاق است و رفتاری دوستانه و مهربان دارد، اما پس از دیدن ظلمی که نفرین‌ها به ویژه در حق انسان‌ها کرده‌اند، خیلی زود عصبانی و عصبانی می‌شود. یووجی پس از مشاهده طبیعت غیرانسانی خود و برخورد با جونپی، تصمیم گرفت برای اولین بار در زندگی خود هدفی برای کشتن بیابد و تنفر بسیار شدیدی در او ایجاد شد و در عین حال قادر بود بیشتر بر روح نفرین شده تمرکز کند.

یکی دیگر از ویژگی های یووجی، تمایل او برای فدا کردن خود برای دیگران است، تا جایی که آخرین کلمات او قبل از مرگ به پدربزرگش درباره مردن در محاصره دیگران بود. زمانی که مگومی در شرف مرگ بود، یوگی به سرعت و ناگهان انگشت تسوکونه را قورت داد تا نفرین را از بین ببرد و آنها را نجات دهد. اگرچه این اولین دیدار ایتادوری یوجی با مگومی بود.

اما به قدرت ها و توانایی های Itadori Yuji می رسیم. او یکی از قوی ترین و با استعدادترین شاگردان جیو جیتسو در توکیو است. گوجو ساتورو او را در سطح بالقوه شخصیت هایی مانند یوتا اوکوتسو و کینجی هاکاری قرار داد و معتقد بود که این سه دانش آموز می توانند از قدرت و سطح او پیشی بگیرند. اگرچه یووجی تا چند ماه قبل از حادثه شیبویا هیچ ارتباطی با دنیای جوجوتسو نداشت، اما می‌تواند با نفرین‌های سطح 1 و ویژه مبارزه کند و شکست دهد.

یوجی ایتادوری در فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen مبارزه می کند

یوگی دارای توانایی های فیزیکی فوق بشری است که به طرز ماهرانه ای با انرژی نفرین شده خود ترکیب می کند. یووجی همچنین قادر است تسوکونه را بدون هیچ گونه تاثیر منفی در بدن خود نگه دارد که این توانایی بسیار نادر است. او می تواند اشکال ارواح را با این توانایی حس کند و این توانایی او را قادر می سازد تا به طبیعت خود حمله کند، که می تواند با کنترل شکل روحی خود از آسیب دیدن آن جلوگیری کند.

بخوانید  WWDC 2023 و ویژن پرو؛ آیا وارد دنیای بعد از آیفون می شوید؟

Yuuji Itadori دارای توانایی های فیزیکی عالی و انرژی نفرین شده فوق العاده ای است

اما به طور خلاصه، Yuuji Itadori دارای قدرت مافوق بشری، پایداری بسیار بالا، واکنش و سرعت بسیار خارق العاده، استقامت فوق العاده، دانش آموز بسیار با استعداد، مبارز تن به تن غیرعادی ماهر، مقاومت بالا در برابر سموم و مهارت بالا در استفاده از سلاح است. قدرت بدنی بالای ایتادوری باعث می شود تا علاوه بر استفاده از نفرین های قدرتمند در نبرد، اجسام بزرگ و سنگین را بلند کند و به سمت دشمنان پرتاب کند. او حتی توانایی ناک اوت کردن هانامی و چوسو را دارد و قدرت تیر و مشت هایش به شدت کشنده است.

یوگی همچنین آنقدر سریع است که می تواند دوی 50 متر را تنها در 3 ثانیه طی کند. سرعت آن به 60.12 کیلومتر بر ثانیه می رسد. او همچنین توانایی بالایی در دوری از ضربات دشمنان و مخالفان دارد و همچنین توانسته بود به راحتی از ضربات 5 معلم مدرسه کیوتو که می خواستند او را بکشند دوری کند. او همچنین توانست به سرعت به قدرت خون چوسو پاسخ دهد و همین سرعت و توانایی او را به یک مبارز قدرتمند تبدیل کرد.

یوجی ایتادوری در فصل اول انیمیشن Jujutsu Kaisen مهر و موم شد

یوجی همچنین می تواند برای مدت طولانی بجنگد و به راحتی پایین نمی آید. او همچنین استقامت بالایی دارد و توانایی بالایی در مبارزه تن به تن از خود نشان داده تا جایی که می تواند با آئوی تودو پا به پا شود و قدرت او با جوجوتسو سطح ویژه قابل مقایسه است. خوردن انگشتان تسوکونه نیز یوگی را در برابر هر سمی مقاوم کرد و با اینکه هرگز برای استفاده از هیچ سلاحی آموزش ندیده است، توانایی بالایی در استفاده از آن ها دارد و استعداد بالایی در یادگیری سریع آن ها از انواع سلاح ها نشان داده است. .

Itadori Yuji همچنین دارای انرژی بسیار نفرین شده ای است که تا حدی به دلیل سطح خاصی از نفرین ریومن تسوکان است. یوگی به طور طبیعی با استعداد نیست، اما در یادگیری کنترل انرژی خود کار بسیار خوبی انجام می دهد. او همچنین می تواند مشت های قوی و ناهماهنگی را به حریفان خود وارد کند.هدف این نوع مشت زدن مشتی با انرژی نفرین شده است که در آن باعث افزایش قدرت مشت او می شود. با این حال، او به ندرت از این مشت در مبارزه دیگری پس از مبارزه با آئوی تودو استفاده می کند.

بخوانید  خوب باش - جمجمه و استخوان

یوجی همچنین می تواند از تکنیک تیر سیاه استفاده کند که باعث اعوجاج فضا می شود و 2.5 برابر قوی تر از پانچ معمولی است. یوجی اکنون می تواند 4 بار متوالی از قدرت تیر سیاه استفاده کند. او همچنین دارای ابزار کشتار شیطان است که گوجو ساتورو به او داده است و در اصل متعلق به ماکی زنین بود. این سلاح در مبارزه با نفرین ها بسیار موثر است. با این حال، این سلاح در یک نبرد با یک نفرین سطح ویژه نابود شد.

ایتادو یوجی در صحنه پایانی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

یوجی همچنین قرارداد نامحدودی با تسوکونه دارد. در واقع پادشاه نفرین با دو شرط موافقت کرد که جسد یوگی را زنده کند: اول اینکه یوگی به تسوکونه اجازه می دهد برای یک دقیقه بدن او را تصاحب کند و پس از پذیرفتن، توافق را فراموش می کند. Itadori Yuji همچنین می تواند از تکنیک نفرین معکوس استفاده کند که بعداً یاد می گیرد.

همچنین در پایان بهتر است حقایق جالب دیگری درباره Itadori Yuuji بدانید. سرگرمی های او کارائوکه، تماشای تلویزیون و نقش آفرینی شخصیت ها است و غذای مورد علاقه اش برنج با رشته فرنگی است، اما از هیچ غذایی متنفر نیست. نام خانوادگی آن از یک گیاه دارویی گرفته شده است. یوگی در طول آموزش خود فیلم هایی مانند Léon: The Professional، The Descent، The Host، The Emperor's Naked Army Marches On و Deep Blue Sea را تماشا می کند که آخرین آنها توسط گوجو خراب شده است.

او همچنین علاقه زیادی به تماشای برنامه های مرتبط با غذا در تلویزیون دارد. همچنین ممکن است اگر استاد جیو جیتسو نمی شد، او را به آتش کشیدند. جونیا انوکی صداپیشگی نسخه ژاپنی و آدام مک آرتور نسخه انگلیسی Itadori Yuji را صداپیشگی می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر