بالاترو برای موبایل آماده می شود و به تازگی به یک نقطه عطف فروش رسیده است

در کمتر از یک ماه، بالاترو تاکنون 1 میلیون نسخه فروخته است. توسعه دهنده LocalThunk همچنین امیدوار است که این تعداد را بیشتر افزایش دهد، و نسخه های موبایلی برای افراد سرکش پوکر در دست ساخت است.

نقطه عطف فروش توسط حساب رسمی بالاترو تایید شد بر (که قبلاً توییتر نامیده می شد). در همین حال، LocalThunk تأیید کرد که پورت های تلفن همراه طی یک Reddit AMA هفته گذشته ارائه می شود. توسعه دهنده همچنین نشان داد که پشت این نسخه های جدید برای اندروید و iOS است، نه اینکه پورت ها را برون سپاری می کند.

LocalThunk همچنین اعلام کرد که به‌روزرسانی‌هایی برای این بازی وجود خواهد داشت و خاطرنشان کرد: «من ایده‌های زیادی در مورد مسیرهای بالاترو دارم.» با پیشرفت بازی انتظار پیچیدگی بیشتری نداشته باشید. در عوض، LocalThunk می‌خواهد «گزینه‌های بیشتر، فرصت‌های بیشتر برای ظهور، اسرار بیشتر» را در صورت امکان اضافه کند.

ماه گذشته، بالاترو با فروش 250000 نسخه در 72 ساعت، ظاهراً از ناکجاآباد به یکی از موفقیت‌های Steam تبدیل شد. بازی با ورق پوکر را با عناصر سرکش ترکیب می کند، مانند 150 کارت جوکر منحصر به فرد. یک حالت کمپین وجود دارد که هشت مشکل مختلف و همچنین چالش های روزانه را ارائه می دهد. بالاترو همچنین دارای یک زیبایی بصری CRT قدیمی است که برجسته است.

بررسی Balatro از GameSpot می‌گوید که “این یک بازی است که زمانی که بازی را یکی پس از دیگری انجام می‌دهید، زمان را ذوب می‌کند، هر شکست هرگز آنقدر طولانی نمی‌شود که از احتمال پیروزی در بازی بعدی جلوگیری کند.” Balatro برای PC، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و Nintendo Switch در دسترس است.

بخوانید  تاریخ پخش فصل چهارم سریال انیمیشن هارلی کوین

تحریریه مجله بازی یک گیمر