همه هالکمانیاکس ها را ببینید که 200 دلار برای عکس گرفتن با هالک هوگان، برادر پرداخت می کنند

کشتی گیران می آیند و می روند، اما تنها تعداد کمی از آنها نمادهای جاودانه صنعت سرگرمی های ورزشی هستند. و بگذارید چیزی به شما بگویم برادر، حتی تعداد کمتری از سوپراستارها در این گروه نخبه می توانند مخاطبان زیادی را جذب کنند که با خوشحالی 200 دلار برای عکاسی با یک افسانه می پردازند. در رویداد تماشایی ورزشی شیکاگو، هالکمانیا در حال اوج گیری بود زیرا هالک هوگان – و رقیب دیرینه اش، ریک فلیر – جمعیتی از طرفداران کشتی حرفه ای را جذب کردند که برای فرصت خود صف کشیدند.

طرفداران می توانند با هوگان با قیمت 200 دلار یا با او و فلیر با قیمت 300 دلار عکس بگیرند. جلساتی مانند این به بخش مهمی از صنعت کنوانسیون تبدیل شده‌اند، و غیرمعمول نیست که رویدادهایی میزبان ملاقات‌ها و احوالپرسی‌های کوتاهی مانند این باشند که در آن طرفداران می‌توانند لحظاتی را با بت‌های خود به اشتراک بگذارند و مدرک تعامل خود را به خانه ببرند.

به عنوان مثال، Toronto Comic-Con یک فرصت One Piece را ارائه می دهد که در آن می توانید با مایک مک فارلند، صداپیشه انیمیشن Buggy the Clown، و همتای لایو اکشن او، Jeff Ward، از اقتباس لایو اکشن عکس بگیرید. نتفلیکس، 135 دلار. ۷۵ دلار اضافه کنید و می‌توانید با تام کاوانا، بازیگری که بیشتر به خاطر دشمن فلش و جی‌دی از اسکرابز شناخته می‌شود، عکس بگیرید.

هوگان مدت ها پس از آویختن کفش های کشتی خود توجه زیادی را در رویدادها به خود جلب کرد، زیرا او یکی از محبوب ترین کشتی گیران تمام دوران به حساب می آمد. هوگان از اولین رسلمنیا تا روزهای او به عنوان هالیوود هوگان در WCW، هر زمان که در برنامه‌نویسی WWE ظاهر می‌شد، یک ستاره قابل اعتماد و جذابیت میراثی باقی ماند. فلیر در سال‌های اخیر در همه جا حضور داشته است، و آخرین دوره کشتی او تور AEW، رقیب WWE، به عنوان بخشی از تور خداحافظی استینگ بود. ورجیل کسی است که طرفداران دیگر هرگز در کنوانسیون ها نخواهند دید، زیرا این فوق ستاره کشتی ماه گذشته درگذشت.

بخوانید  ساخت سری Dark Tower توسط خالق The Haunting of Hill House

در همین حال، دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای خود را برای رویداد رسلمنیا در ماه آوریل آماده می کند، زیرا شاینا بازلر، قهرمان سابق زنان دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای، با شرکت در یک نمایش بی رحمانه GCW، تاریخ ساز خواهد شد. به عنوان بخشی از هیجان آخر هفته رسلمنیا، تالار مشاهیر دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای سالانه افراد جدیدی مانند بول ناکانو، پل هیمن، یو اس اکسپرس، تاندربولت پترسون و مرحوم محمد علی را مشاهده خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر